Hjemmebryggerdager på Nøgne Ø 2012

Nærmer seg Grimstad-tur med stormskritt. Noen som har tenkt seg ut i Grimstad på kveldstid, eller kanskje kunne tenkt seg en liten drøs med noe godt i glasset i forkant? Kanskje vi tom. kunne forsøkt å fått i stand noe fellesskysd opp til Nøgne fra Grimstad?
 
Noen som føler for å dele oppskriften på dette fantastiske brygget, eller evt paste en link til den om den finnes her på forumet? F

Har fått med meg at folk har variert litt mhp gjær, men malt og humle er kanskje noelunde samme som i originalen ?
 
Odland skrev:
Nærmer seg Grimstad-tur med stormskritt. Noen som har tenkt seg ut i Grimstad på kveldstid, eller kanskje kunne tenkt seg en liten drøs med noe godt i glasset i forkant? Kanskje vi tom. kunne forsøkt å fått i stand noe fellesskysd opp til Nøgne fra Grimstad?

Du tenker lørdagskveld etter besøket på NØ? I så fall, JA! Jeg er også veldig for samkjøring til og fra byen, det gjør jo alt så mye enklere
 
ErlendJ skrev:
Noen som føler for å dele oppskriften på dette fantastiske brygget, eller evt paste en link til den om den finnes her på forumet? F

Har fått med meg at folk har variert litt mhp gjær, men malt og humle er kanskje noelunde samme som i originalen ?

Jeg fant denne på nettet et sted, en gang. Ikke sikker på om det er den samme dog....
 

Vedlegg

  • Beer Geek Breakfast klon.pdf
    12,8 KB · Sett: 92
AudunWS skrev:
Odland skrev:
Nærmer seg Grimstad-tur med stormskritt. Noen som har tenkt seg ut i Grimstad på kveldstid, eller kanskje kunne tenkt seg en liten drøs med noe godt i glasset i forkant? Kanskje vi tom. kunne forsøkt å fått i stand noe fellesskysd opp til Nøgne fra Grimstad?

Du tenker lørdagskveld etter besøket på NØ? I så fall, JA! Jeg er også veldig for samkjøring til og fra byen, det gjør jo alt så mye enklere

Vi er 8 stk som kommer til å være på Apothekergaarden fra ca sen lunsjtid. Noen som kjenner noen med buss i Grimstad?
 
Odland skrev:
Nærmer seg Grimstad-tur med stormskritt. Noen som har tenkt seg ut i Grimstad på kveldstid, eller kanskje kunne tenkt seg en liten drøs med noe godt i glasset i forkant? Kanskje vi tom. kunne forsøkt å fått i stand noe fellesskysd opp til Nøgne fra Grimstad?

Høres bra ut Kim :)
 
Aleksander_B skrev:
AudunWS skrev:
Da blir det forsj...  :biersmile: Off, må opp tidlig om morran for å rekke lunsjen på Apoteket

Er lunsj like tidlig for hjemmebryggere som andre mennesker? ;)

Type Beer Geek Lunsj  ;) Den blir definitivt ikke tidlig for oss. Vi har en god del øl vi må igjennom på fredagen...
 
Nå kaller vel danskene lunsj for frokost, sånn sett passer vel BGB bra. ;) Det blir tidlig fordi jeg har 5 timer å kjøre før jeg kommer frem til lunsjen... Og det er langt det!
 
Noen av dere i Oslo som skal innom VinogBar før turen til Nøgne. Trenger patroner til Cornelius Ut på Tur
 
Er det noen som har programmet for lørdagen liggende? Jeg kan erindre å ha lest noe om det, men kan ikke finne det noe sted. Det mest vesentlige er vel å vite når det begynner.
 
Tilbake
Topp