GodesetBrygg
Norbrygg-medlem
Det var en fantastisk dag og det var morsomt å hilse på deg msevland og alle de andre jeg snakket med. Noen ganger er det alright!
I forhold til evaluering av arrangementet, kom gjerne med tilbakemeldinger på ting som kunne vært gjort annerledes, noe som ikke fungerte eller noe som eventuelt manglet. Post gjerne her, eller send meg en mail på glennrlie[at]gmail[dot]com
Selv om det var litt plundrete å ha foredrag i baren, så unnskylder ikke det de som bare måtte stå i kø for å kjøpe en øl.
Før konferansen kunne jeg ønsket meg litt bedre informasjon om temaet generelt. Det samme gjelder temaene for de enkelte foredragene, som det burde vært mer informasjon om både før helga og i programmet.
Når vi var hos Haandbryggeriet, der gründerne har et stort overlapp med den første håndfullen medlemmer i Norbrygg, hadde jeg ønsket meg å høre mer om bryggeriet.
Igjen: enig! Dette bør tas på fredagen, helt klart. Det var oppe til diskusjon i startfasen, men av en eller annen årsak trakk tradisjonen det lengste strået her. Bør absolutt avholdes på fredag neste år.Jeg er litt usikker på om det er fornuftig å avslutte med årsmøte.
Jeg var av den oppfatning om at "den røde tråden" i helgen gav seg selv basert på de ulike foredragsholderne og deres temaer (som har blitt opplyst om både i informasjonssiden på Hoopla, samt diverse nyhetsposteringer på www.norbrygg.no. I retrospekt ser jeg jo at jeg tok feil Det dukket opp litt spørsmål rundt dette på lørdagen, så vi burde helt klart spesifisert dette bedre i program og med oppslag hos Haandbryggeriet
Igjen: enig! Dette bør tas på fredagen, helt klart. Det var oppe til diskusjon i startfasen, men av en eller annen årsak trakk tradisjonen det lengste strået her. Bør absolutt avholdes på fredag neste år.