Holy Smoke?

Jeg har fått høre at Erlann Eldorsen sitter på noen flasker som han tester i ny og ne for å sjekke om ølet er klar for polslipp. Da jeg fikk høre dette var det ikke tilfellet ennå, men ting kan ha endret seg imens.
 
Leste i alle fall at Two Captains ikke kommer på polet før i januar pga. leveringsfrister for oppdaterte varelister. Holy Smoke ble vel brygget etter den nye batchen Two Captains.
 
Har fått endel kasser med Holy Smoke fra Nøgne Ø, og ølet smaker veldig bra synes jeg ;D
Ikke akkurat som den originale Holy Smoke som jo var filtrert og brygget med en selvrøkt malt, men et veldig bra øl!
Er tydeligvis ikke klart for Vinmonopolet før i januar.

Siterer Elsa Haraldsdottir hos Nøgne Ø 19/10:

Holy Smoke er nå inne på Vectura. Vi har ikke fått noe salgshistorikk på det enda – det tar oftest 2-3 uker før dette er i sving.
Vinmonopolet får tilgang på denne i Januar. Vinmonopolet i Bodø ringte meg og ønsker å kjøpe det. Jeg ba han sjekke om det gikk an å bestille på Vectura men det gikk dessverre ikke.
Vi har sendt ut epost til steder i Bodø og håper på respons der etter hvert.

Ellers kan jeg melde at det raser unna ut – ikke mange pallene igjen her J
 
Vil bare informere om at disse flaskene har jeg sett til salgs både i New York og Tokyo siste halvåret, så vinneren av NM blir jo faktisk verdensberømt!

Sent from my Galaxy S3 using Tapatalk 2
 
Tilbake
Topp