Hva fikk du i posten i dag?

Jeg så et bilde av en enorm butterfly som sikkert var 10m i diameter. Jeg tenkte ikke at det kunne være noe plastikk der, og tenkte at prinsippet ble overført til våres bruk og.

Tror det var jeg som sendte deg den. Men den stod vel som en utstilling ute et sted om jeg ikke husker feil.
Håper selvsagt at det finnes bedre alternativer. Alltid. Hva skal vi ellers bruke penger på [emoji1417][emoji481]
 
Sitter midt i stengt posisjon. Jeg kan demontere og sende et bilde i morgen. Nå ligger sen i hyllen fire meter unna, og kunne like godt vært i Kina.
 
Jeg tror helt ærlig at det har null å si for hvor pakningen sitter for min del, men da fikk jeg iallefall vite at det er en pakning der, hvis man må uansett ha butterflies.
 
Fremdeles ikke kuleventil, og alle krokene i en slik. Dette blir rent i oppvaskmaskinen tenker jeg.
 
Det er en tjukk silikonpakning som sitter rundt hele spjellet i lukket posisjon. Akselen går gjennom et hull i pakningen. For å bytte pakningen må du skru opp ventilen.

Sikker så tight at det ikke er noe stort hygieneproblem. En runde i oppvaskmaskinen tar vel knekken på det meste.
 
Det er en tjukk silikonpakning som sitter rundt hele spjellet i lukket posisjon. Akselen går gjennom et hull i pakningen. For å bytte pakningen må du skru opp ventilen.

Sikker så tight at det ikke er noe stort hygieneproblem. En runde i oppvaskmaskinen tar vel knekken på det meste.

Null fare for at paknigen faller av, selv om ventilen blir operert "tørt"?
 
Hei
Har samme ventil brukt en stund og er fornøyd. lett og demontere og holde ren og den silikonpakningen som sitter i den virker solid.
Sitter imidlertid 2 plastringer men de virker bare som et lager på hver side av silikonpakningen på selve stengeventilen.
Litt dårlig bilde men her er den demontert
 

Vedlegg

  • 2018-12-29 10.17.47.JPG
    2018-12-29 10.17.47.JPG
    138,7 KB · Sett: 129
Hei
Har samme ventil brukt en stund og er fornøyd. lett og demontere og holde ren og den silikonpakningen som sitter i den virker solid.
Sitter imidlertid 2 plastringer men de virker bare som et lager på hver side av silikonpakningen på selve stengeventilen.
Litt dårlig bilde men her er den demontert
Det var veldig få biter, mycket bra! Takk.
 
[QUOTE="Rune Kallhovd, post: 483236, member: :)
Sjekket prisene på humlegården og syntes først de ikke var så mye billigere, men så la jeg merke til at de var merket med 2018 årgang.
Da skjønner jeg litt mere. Kommer frakt og muligens moms i tillegg, men det er vel verd det :)
 
[QUOTE="Rune Kallhovd, post: 483236, member: :)
Sjekket prisene på humlegården og syntes først de ikke var så mye billigere, men så la jeg merke til at de var merket med 2018 årgang.
Da skjønner jeg litt mere. Kommer frakt og muligens moms i tillegg, men det er vel verd det :)
Ingen moms så langt derfra. Kjøpte 1.5 Kg, frakt: Posten - 89,- UPS på døra - 90,-
 
Tilbake
Topp