Vis vedlegget 39290 Vis vedlegget 39291 Bestemte meg for at jeg har vert veeeeeeldig snill i år!
Er det noe galt med synet mitt, eller har den bare to bein?
Vis vedlegget 39290 Vis vedlegget 39291 Bestemte meg for at jeg har vert veeeeeeldig snill i år!
Neida, 3de beinet er bak stussen i bunnen. Måtte se bildet igjen, og det ser jo virkelig sånn ut da, men er bare vinkelen som gjemte det.Er det noe galt med synet mitt, eller har den bare to bein?
Vi trenger vel en egen 3Dprinter-tråd snart nå...
Vis vedlegget 39160
Vis vedlegget 39161 Vis vedlegget 39159
The bling is strong with this one! Over 20,000 midichlorians!
Butterfly. Oh yeah!
Det er et problem det der. Jeg har løst det ved å ta screenshot av bildet. Da blir det mindre format.Jeg fikk en cip ball rett fra kina! Skulle gjerne postet bilde, men tror kameraet mitt på telefonen er for ivrig for forumet!
Hvor stor dim er det på triclampen? Den er større enn 1.5" ser det ut til iallefall.
Nei, 1,5 [emoji1417]
Min er 2". Men om du bestiller en sånn så vær oppmerksom på at det er en silikonpakning inne i ventilen som holder den tett. Disse pakningene kan byttes om nødvendig. Men om du vil minimalisere kontakt med plast under koking så er ikke disse ventilene de beste.
Min er 2". Men om du bestiller en sånn så vær oppmerksom på at det er en silikonpakning inne i ventilen som holder den tett. Disse pakningene kan byttes om nødvendig. Men om du vil minimalisere kontakt med plast under koking så er ikke disse ventilene de beste.