Hva fikk du i posten i dag?

Jeg tilpasser alltid temperatur til den aktuelle pasients beste. Hver eneste skvett jeg deler ut [emoji1417]
 
  • Like
Reaksjoner: Mc.
Stripp ledningene og teip de til bunnen med kort avstand til hverandre. Søl litt øl slik at det blir kontakt for å teste om det virker.

Om bunnen er av metall må du selvfølgelig isolere ledningene fra bunnen.

Eller er jeg helt på jordet?
Det blir ikke å virke. Øl har ikke så god ledningsevne.
 
Dette stemte. Fikk testet den idag. Uler som bare pokker, men kun når sensoren flyter en 0,5-1cm opp.
Får se om den kan moddes til å fungere slik jeg ønsker at den skal
Det finnes flere varianter. Dette er en nivå-varsler (Eater level alarm) som trolig krever ‘kortslutning’ av ledning for å bli utløst. Alternativet er avisolerte ledninger som endrer litt motstand når de kommer i kontakt med vann.
Fordelen med disse er at du kan blotte ledningparet flere steder langs kabelen, og den vil da utløses uavhengig av hvor på ledningen vannet treffer.
De går ikke om hverandre.
https://s.click.aliexpress.com/e/cmP8bLo8
 
50a52dd666608cce83a5a5f01377a1c8.jpg


*mumle mumle* montere... *gruble gruble* skrive videre på eksamensoppgaven *mumle mumle* prokrastinere..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Fikk ikke en dritt. Ølbrygging dått no hadde glemt å sende bryggemaskinen jeg kjøpte forrige uke. Ny ETA 5.desember...
 
  • Like
Reaksjoner: Mc.
Igår kom RIMS løsningen til Brewpower inn i heimen, satt på et siktglass fra Ali.
Gleder meg til å prøve denne, de garanterer at vørter ikke brenner fast på elementet uansett med hvetemalt eller ei, noe jeg slet med på elementet til DIY ebuy løsning.
Ser ut som alt er av meget god kvalitet, og ikke minst har de god service.Rims 1.jpg Rims2.jpg
 
Pakkelapp, antakelig fra beer exchange-programmet. :)

Må innrømme at det alltid irriterer meg litt å vite at ting jeg får pakkelapp på har vært klart for avhenting i et par dager, bare at jeg ikke har visst om det. Å bruke litt tid på å transportere gods er greit, men at det skal ta dagevis å transportere informasjon virker fryktelig gammeldags.

Nuvel, bare pakkelappene på julegavene kommer snart, nå...
 
Tilbake
Topp