Av fineste sort. Hvis @1Morten viser hensyn som en proff gynekolog så er det varmet opp før bruk.Klystér??
Av fineste sort. Hvis @1Morten viser hensyn som en proff gynekolog så er det varmet opp før bruk.Klystér??
Der fikk jeg dagens latterAv fineste sort. Hvis @1Morten viser hensyn som en proff gynekolog så er det varmet opp før bruk.
Det blir ikke å virke. Øl har ikke så god ledningsevne.Stripp ledningene og teip de til bunnen med kort avstand til hverandre. Søl litt øl slik at det blir kontakt for å teste om det virker.
Om bunnen er av metall må du selvfølgelig isolere ledningene fra bunnen.
Eller er jeg helt på jordet?
Det finnes flere varianter. Dette er en nivå-varsler (Eater level alarm) som trolig krever ‘kortslutning’ av ledning for å bli utløst. Alternativet er avisolerte ledninger som endrer litt motstand når de kommer i kontakt med vann.Dette stemte. Fikk testet den idag. Uler som bare pokker, men kun når sensoren flyter en 0,5-1cm opp.
Får se om den kan moddes til å fungere slik jeg ønsker at den skal
Vi trenger vel en egen 3Dprinter-tråd snart nå...
Vis vedlegget 39160
Vis vedlegget 39161 Vis vedlegget 39159
Er det 3500w du har kjøptIgår kom RIMS løsningen til Brewpower inn i heimen, satt på et siktglass fra Ali.
Gleder meg til å prøve denne, de garanterer at vørter ikke brenner fast på elementet uansett med hvetemalt eller ei, noe jeg slet med på elementet til DIY ebuy løsning.
Ser ut som alt er av meget god kvalitet, og ikke minst har de god service.Vis vedlegget 39162 Vis vedlegget 39163
Det stemmer, 3500 wattEr det 3500w du har kjøpt
No bærs det te med Belgisk gjær.
Vis vedlegget 39290 Vis vedlegget 39291 Bestemte meg for at jeg har vert veeeeeeldig snill i år!