Hva gjør dere med vørter under kran?

Hei. Jeg har funnet ut at på min 20L er det 5L igjen hvis man bare tapper til det slutter å renne. Jeg har lagt inn 5L i program som tap til trub. Det vil jeg tro gir meg lavere utbytte da jeg må kompansere med mere vann? Såg en video på youtube der han omtrent hadde fått med seg alt. Jeg putter bare humle rett oppi. Klarer man ved å bruke humlepose eller noe sånt: http://www.bryggselv.no/products/humlefilter-rustfri å redusere trub såpass at man får med seg omtrent alt? Sånn som det er nå så begynner trub å komme med hvis jeg tilter litt på kjelen for å få med mere. Hvordan gjør dere det?
 
Først setter jeg Speidelen med klosser under føttene slik at jeg kan bikke den uten at displayet tar nedi gulvet.
Jeg tilter over Speidelen slik at jeg får med mest mulig av vørteren og er ikke så redd om det kommer litt trub med også.
 
Jeg bruger det humlefilter som høre til braumeisteren, er glad for det, jeg stille også anlægget tæt på kanten så det kan tippes og på den måde minimalt hvad der er tilbage.
 
Tilbake
Topp