Hvordan detonere flaskebombe?

Putter man menthos i ølet gjør man noe feil.
Denne tråden er å lage hønsehus av ei lita fjær. Ta det med ro, ta en øl og bær flaska ut, problem løst
Egentlig litt godt å se andre og som reagerer over folk som overreagerer så til de grader på dette forumet, sunn fornuft har vært ett verktøy jeg altid har hatt i vertøyskassen min, funker til det meste, pust med magen, tenk deg om... det vil helst gå bra. Men nå må jeg slutte å svare på sånne tråder før jeg blir beskyldt for att jeg driver å harselerer med folk på kvinneguiden eller anndre virkelig seriøse forum.... får ta meg en pause

Egentlig litt godt å se andre og som reagerer over folk som overreagerer så til de grader på dette forumet, sunn fornuft har vært ett verktøy jeg altid har hatt i vertøyskassen min, funker til det meste, pust med magen, tenk deg om... det vil helst gå bra. Men nå må jeg slutte å svare på sånne tråder før jeg blir beskyldt for att jeg driver å harselerer med folk på kvinneguiden eller anndre virkelig seriøse forum.... får ta meg en pause
Hva er kvinneguiden? Må man ha en guide for å finne ut hvordan hunkjønn fungerer?

Aner ikke, men har hørt att det skal finnes noe sånt, og vil tro jeg kommer til å bli anklaga for å ha trakkasert noen der inne... har aldri vært der, men du vet,,, det trenger ikke bety noe

Jeg har hatt bjørnunge-flaskebomber, og hvis det er snakk om hvordan man bør omgås dem, så mener jeg at den som tar ei kasse med sånne og bærer ut i hagen uten å ta noen enkle forholdsregler, faktisk setter seg i livsfare. Så jeg ville sette pris på at det ble presisert at det ikke er det man snakker om her.

Ei steinhard plastflaske er neppe direkte farlig - men det er da greit å vite at man kanskje skal være litt forsiktig når man åpner den? Å få sprøytelakkert kjøkkenet eller badet - eller bare klærne - med en liter søt vørter er ingen ønskedrøm.

Forøvrig hadde jeg sans for luftgeværforslaget til @RETBergen :).

Altså.. brenner det i ei bøtte disel så hiver du ikke på ei bøtte vann.. sunn fornuft.
Har du ei kasse med øl som ei flaske har godt i taket, suger du ikke tak i den og springer som en gal til gjnvinningen....
Ett hånkle rundt eller ei dyne, jakke, kone... hva som helst som tar av for smellen.. den må jo ut.

Er
Altså.. brenner det i ei bøtte disel så hiver du ikke på ei bøtte vann.. sunn fornuft.
Har du ei kasse med øl som ei flaske har godt i taket, suger du ikke tak i den og springer som en gal til gjnvinningen....
Ett hånkle rundt eller ei dyne, jakke, kone... hva som helst som tar av for smellen.. den må jo ut.
det ikke likestilling? La kona bære ut kassa

Tilbake
Topp