Ok, så bra. Da er vaskinga unnagjort, så får vi håpe og tro at min Belgisk Duppel klarer seg på mine mishandlede flakser
Noen som har noe tips til ægir, haandbryggeriet og austmanns flasker? Har stort sett bare pælma austmanns flasker men prøvd å rengjøre ægir og haandbryggeriet sine, med svært varierende hell.
Kan bidra med at Kinns etiketter kommer av med samme metode som nøgne ø sine. Er noen ganger litt lim igjen under, men det kan pusses bort med olje.
Spørs litt på etiketten, men skjer oftere enn jeg skulle ønske. Stekeovnen eller kokende vann oppi flasken gjør samme nytten.Tipset med Nøgne Ø-flasker i mikrobølgeovnen vil jeg fraråde, hvis ingen har gjort det allerede. Blir fort fyrverkeri inni mikroen.
Ja og nei, det limet blir gummi-aktig når det varmes opp, så stålullet er fullt av det etterpå. Så fine er ikke flaskene dems uansettEtikettens veier av flaska er uransakelig. Ang 7 Fjell som nevnt over: stålull i varmt zalovann funker greit.
...og så godt smaker ikke øllet deres uansett (går nå i dekning)Ja og nei, det limet blir gummi-aktig når det varmes opp, så stålullet er fullt av det etterpå. Så fine er ikke flaskene dems uansett
Forsiktig nå, påsan....og så godt smaker ikke øllet deres uansett (går nå i dekning)
Sant nok. Stålullet må kastes etterpå.Ja og nei, det limet blir gummi-aktig når det varmes opp, så stålullet er fullt av det etterpå.
Å få av etikettene er ikke problemet, det er selve limet som er en fysak. Samme svineri som er på Austmann og Aass for øvrig.Gøy tråd. Men forstår ikke snakket om 7 fjell sine flasker. De går lett av etter å ha ligget i varmt vann. At de er altfor små, er en annen ting.
Har en Austmannflaske jeg stikker nåler i sånn i dann og vann, uten at woodootriksene ser ut til å virke. Drittflasker. Limet på 7 fjellflaskene har jeg faktisk ikke problemer med.Å få av etikettene er ikke problemet, det er selve limet som er en fysak. Samme svineri som er på Austmann og Aass for øvrig.