Hvordan få av etiketter på Nøgne Ø flasker

Er det ikke bare til å bruke andre flasker hvor etiketten faller av i vann? :D
Har funnet favoritt flasken min i Sverige. Grebbestad lager. 0,5 l brune. koster 15 med en god alkoholsvak lager 3,5%.
 
Jeg kjøper 0.5l flasker av samme type som NØ hos mitt nærmeste lokalbryggeri til innkjøpspris. Til 3-4 kr pr flaske og så mange jeg vil når som helst, gidder jeg ikke bry med om hvordan man fjerner etiketter.
 
Gjersøe, eller eventuelt samme flaske på systembolaget, med Mariestad, Eriksberg eller Grebbestad mfl til 15-16 kr flaska, da uten lettøl :) Der selger de også kasser til 28 kr, så meget enklere å oppbevare :)
 
Etter å ha vaska min andel med flasker så syns jeg det er helt ålreit å betale 6 kroner per flaske (eller er det 8?) for nye...
 
24 bjørnunger + kasse for 40 kroner må vel være den beste dealen du får. Vaska 96 av disse flaskene gullene rene på ett kvarter med høyttrykkspyler i går.
 
Ha litt vann i flaska, halvt minutt i mikro, så er etiketten så løs at du kan ta den av lett. Limet fjerner jeg med stålull og zalo. Bruker maks 2 min pr flaske.
 
Det kommer fremdeles forslag til denne ja, har vært ute av forumet en stund nå og overraskes ikke. Tommel opp for en evigvarende tråd. Ler forresten fremdeles fem min etter jeg så videoen til Signal...
 
Det kommer fremdeles forslag til denne ja, har vært ute av forumet en stund nå og overraskes ikke. Tommel opp for en evigvarende tråd. Ler forresten fremdeles fem min etter jeg så videoen til Signal...
Det var vel sveinmil som la den ut...
 
Mitt innlegg var på mer eller mindre et forsøk på å legge tråde død
En gang for alle ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp