Jeg er tilhenger av maskinoppvaskpulver. Syns det virker veldig bra.
Bruker de store billige pakkene på Rimi eller Rema. 1 til 1,5 kg koster vel 20-30 kroner.
Jeg er tilhenger av maskinoppvaskpulver. Syns det virker veldig bra.
Bruker de store billige pakkene på Rimi eller Rema. 1 til 1,5 kg koster vel 20-30 kroner.
Går helt fint å bruke pulveret i oppvaskkummen, bare visp det rundt med børsten når du fylle i varmt vann.
Hvis du vil være 100% nøye er det jo bare å bruke en ny ren balje og ny oppvaskbørste.
Ingen fare å la det ligge i bløtt natta over heller, jeg ha gjort det med fine glass med gullrand uten at de har blitt ødelagt.
Flott til lufttørking er disse stettglass holdere som dem selger på IKEA. En sånn skinne for sette inn glassene opp ned i skap. De har også en type til å skru i vegg., men de er kortere. Siden jeg har masse ølglass med stett er dette midt i blinken.
Har man kjørt et ølglass i oppvaskmaskin en gang eller brukt den vanlige oppvaskbørsten på glasset en gang er det nesten ødelagt til ølglass å være. Fettet fyller igjen de små porene i glasset og er vanskelig å få bort.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.