IKT-NM i Hjemmebrygging 2013!

Anders V. skrev:
Vi har 15 påmeldte bryggere så langt, flere med 2 brygg hver. I tillegg har en del som har sagt de skal stille med et brygg, men som ikke har bekreftet ennå. Tror ikke det blir noe problem å fylle de 30 plassene.
Når det gjelder publikum, så er tanken å slippe inn ca 200-250 pers. Største begrensning er egentlig siste delen av prosessen: brygge-smake-drikke-utslipp. Det er bare tre toaletter i den etasjen, så jeg tror vi må leie inn noen ekstra kapasitet. :-D

Selv om vi selvsagt skulle hatt med flest mulig damer, så tar det ihvertfall ikke like lang tid med gutta ;)
På julebordene på jobben er det ikke akkurat stor prosentandel jenter, med IKT-NM i hjemmebrygging har jeg en følelse av at den prosentandelen blir enda mindre. hehe.

//Fredrik
 
Ja, du er inne på noe der! Tar du en mannedominert hobby i en mannedominert bransje, så blir det noe skjev kjønnsfordeling. :)
Det holder kanskje å skaffe noen ekstra urinaler for anledningen!
 
Da er vi oppe i 20 brygg påmeldt (med minimal markedsføring så langt).

Følgende firmaer er representert så langt: Novanet, Arktek, Accenture, Visma, Flo/IKT, Bouvet, Telenor, Finn, Teknograd, Roaf og Conduct.
Edit: Glemte Telecomputing i oversikten.

Jeg kommer til å bruke Eventbrite til å håndtere billettene for publikum og kommer til sende litt info til IT-pressen snart.
I den sammenheng må vi jo ha en egen logo. :-D
 

Vedlegg

  • IKT_nm_liten.png
    IKT_nm_liten.png
    20,1 KB · Sett: 744
Så, er det noe tema for øl? Type?
Og, flasker eller fat? Regner med siste, siden det er publikumskonkurranse?
 
oyroy skrev:
Så, er det noe tema for øl? Type?
Og, flasker eller fat? Regner med siste, siden det er publikumskonkurranse?

Nei, har ikke lagt opp til noe spesielt tema for øl, selv IP.a og PORTer hadde vært gode kandidater!  :-D
Men det vil bli delt ut pris for mest nerdete tappetårn/stand.....
Fritt fram om man vil stille med flasker eller fat.
 
En liten oppdatering: Vi er oppe i 21 bryggere med totalt 24 brygg, 5 mnd før eventet!

Følgende firmaer og læresteder er representert:
Novanet, Arktek, Accenture, Visma, Flo/IKT, Bouvet, Telenor, Finn, Teknograd, Roaf, Conduct, Telecomputing, PayEx, Logic, Univ. i Bergen og Univ. i Oslo.

Er litt nervøs for at det blir en rush av bryggere, i det Digi og Computerworld skriver om det. Men vi må sette taket på 35 brygg, altså 11 plasser igjen. Først til mølla osv, osv.
 
Har fått spørsmål om hvordan man får adgang som prøvesmaker til dette unike eventet, så nå jeg har åpnet for billettsalg (kr 150) på ikt-nm.eventbrite.com.
Spre gjerne ordet. :-D
 
Anders V. skrev:
Har fått spørsmål om hvordan man får adgang som prøvesmaker til dette unike eventet, så nå jeg har åpnet for billettsalg (kr 150) på ikt-nm.eventbrite.com.
Spre gjerne ordet. :-D

Man trenger ikke billett når man har meldt seg som brygger?

--
Mvh,
Kristian
 
nordal skrev:
Anders V. skrev:
Har fått spørsmål om hvordan man får adgang som prøvesmaker til dette unike eventet, så nå jeg har åpnet for billettsalg (kr 150) på ikt-nm.eventbrite.com.
Spre gjerne ordet. :-D

Man trenger ikke billett når man har meldt seg som brygger?

--
Mvh,
Kristian

Nei, de som stiller med brygg, har jeg kontroll på i en egen deltakerliste.

Anders
 
Dan skrev:
Tror nesten at jeg og må hive meg på...

Da må du hive deg på fort! 6 plasser igjen. :-D
Send med en PM med navn, mail, bryggerinavn, firma, antall brygg og evt medbrygger.
 
Hei alle deltakere.
Her er lista over deltakere pr 18/6, i den grad jeg har klart å fange alle opp.

Er det noen jeg ikke har fått med så gi meg beskjed. Interessen har vært upåklagelig!
Det er 34 brygg og ca 50 brygger/medbryggere. 
Siden det er noen som stiller med flere brygg, så kan vi kanskje klemme inn 3-4 brygg til, men etter det ,blir det venteliste. (noen brygg går jo sikkert i sluket i løpet av høsten, så da kan det bli åpninger for andre.)
Billetter for publikum selges på ikt-nm.eventbrite.com for 150 kr stk. Det blir mye godt øl pr krone! :-D
 

Vedlegg

  • Deltakerliste pr 180613.PNG
    Deltakerliste pr 180613.PNG
    42,7 KB · Sett: 1.021
Da har vi 38 brygg påmeldt og setter strek. Nye påmeldinger må nå settes på "venteliste".
Jeg regner jo med at noen brygg faller fra i løpet av høsten. Morsomt at interessen har vært så stor! :-D

Publikumsbilletter kan kjøpes på ikt-nm.eventbrite.com.
 
Tilbake
Topp