Induksjonsplate

Jeg kjøpte en på Coop, kosta 399 ellernoe, plastikkramme, men tålte fint en full 25liters kjele (helt på kanten full), men ulempen var at den slo seg av titt og ofte (lurer på om den slo seg av etter en time?)
 
Ja det er timer på denne fra netthandelen og.. fort å glemme seg av slik at timeren går ut og slår av varmen :bank2:
 
neslekkim skrev:
Jeg kjøpte en på Coop, kosta 399 ellernoe, plastikkramme, men tålte fint en full 25liters kjele (helt på kanten full), men ulempen var at den slo seg av titt og ofte (lurer på om den slo seg av etter en time?)

Kva volum brygger du på den? får du god koking? oppkokingstid?
 
Torvald skrev:
neslekkim skrev:
Jeg kjøpte en på Coop, kosta 399 ellernoe, plastikkramme, men tålte fint en full 25liters kjele (helt på kanten full), men ulempen var at den slo seg av titt og ofte (lurer på om den slo seg av etter en time?)

Kva volum brygger du på den? får du god koking? oppkokingstid?

Husker ikke oppkokningstiden nå, men 25.7 liter er absolutt maks jeg fikk i kjelen, resultatmengden ble 21 liter +/-
 
Rekner med det går greit vis du fikk god kok på 25 liter. Vist ikkje må eg vel kjøpe fleire og mekke ei slik kokeplate som protto har.
 
neslekkim skrev:
brygger videre på speidel nå, men skulle jeg ha kjørt videre med kjele så hadde jeg definitivt kjøpt denne:

http://norbrygg.no/forum/index.php/topic,5080.0.html
Klarte protto å mekke en greie, så burde det være mulig å bytte glass på en slik også..

Stemmer, du har jo speidel (har jo lest innlegget om speidel eller ei). Har ikkje turt å invistere i det ennå. Venter til deko som har kjøpt den har fått nokre års erfaringer med den før eg tar det skrittet (fordelen med å ikkje vera pioner er jo å kunne høste erfaringane dåkes når eller hvis eg skal kjøpa speidel :)).

Skulle gjerne ha kjøpt den kokeplata. hadde det ikkje vert for at glass som tåler varme og er solid nokk er veldig dyrt...
 
protto skrev:

Ja det kunne kanskje gått med tec-7, men nå har eg nettopp skaffa meg to stykker 2kw induksjons plater fro totalt 260,- hos netthandelen.no. Så no tenkte å kanskje montere dei samen, omtrendt slik du har gjort det med dine induksjonsplater :).
 
Takk. Skal sjå kva eg får til. blir sikkert ikkje like pen som din, men funksjonnell skal den ihvertfall bli!
 
Da har eg fått dei to induksjonsplatene, og har gjort nokre tester. Eg prøvde å sette platene heilt inntil kvarandre og sette kjelen oppå begge platene. kjelen dekte ca. 2/3 av plate overflata  på begge plater, men det begynte å lage mykje lyd og kanten på kjelen som var i kontakt med plateoverflata begynte å raud gløde og vri seg slik at skjøyten mellom bunnen og kjelen opna seg. heldigvis såg eg detta tideleg og ingen stor skade blei gjort.
Rekner med at dette er fordi ikkje kjellen står langt nokk inn på plata. Noken som har tips til kva eg kan gjør?
Hvis eg hadde demontert platene så hadde eg kunne fått dei 2-3cm nærmare, men vil det funke.

Ser på bildene av protto sin kokeplate at kjelen der heller ikkje dekker 100% av plateoverflata, korleis har du fiksa detta?
 
Torvald skrev:
Da har eg fått dei to induksjonsplatene, og har gjort nokre tester. Eg prøvde å sette platene heilt inntil kvarandre og sette kjelen oppå begge platene. kjelen dekte ca. 2/3 av plate overflata  på begge plater, men det begynte å lage mykje lyd og kanten på kjelen som var i kontakt med plateoverflata begynte å raud gløde og vri seg slik at skjøyten mellom bunnen og kjelen opna seg. heldigvis såg eg detta tideleg og ingen stor skade blei gjort.
Rekner med at dette er fordi ikkje kjellen står langt nokk inn på plata. Noken som har tips til kva eg kan gjør?
Hvis eg hadde demontert platene så hadde eg kunne fått dei 2-3cm nærmare, men vil det funke.

Ser på bildene av protto sin kokeplate at kjelen der heller ikkje dekker 100% av plateoverflata, korleis har du fiksa detta?

Det er nok fordi kjelen ikkje dekkar heile spolen og du får indusert straum heilt i ganten av kjelen. Varmen som oppstår blir konsentrert og ikkje så lett å bli kvitt pga.varmeoverføringen ikkje er ideell heilt ute på kanten (den rustfrie plata i botnen er veldig tynn, og overfører varmen til ei aluminiumsplate innanfor som sprer varmen bedre enn rustfritt gjer).
Mine spolar har eg montert så nerme som mogeleg kvarandre og gryta mi dekkar alle tre med god margin. Om du opnar plata og tar ut spolen og monterar begge to så nerme kvarandre som mogeleg vil du dekke dei med ei gryte som har ein diameter tilsvarande diameteren på spolen x2. Glassplatene har eg berre lagt oppå toppen og dei ligg ikkje nødvendigvis direkte over spolen (elementet) under.

Du vil heller ikkje oppnå full effekt om du ikkje dekkar heile spolen med botnen av gryta.
 
Hmm... Da må eg tenke på nytt, og kansje vurdere å operere litt.
Har du noko råd til meg vis eg sette i gang med ombygging av platene? Eg er nevenyttig, så snekringa og monteronga skal eg fiksa, men har ingen erfaring med denne type elektriske artikler. har lodda nokre rørforsterkere einaste. 
 
Du treng ikkje lodde noko. Alle kretskorta har konnektorar som er berre å trekke rett ut og plugge rett tilbake. Om du må forlenge nokre ledningar kan du klippe og lodde på ein skøyt. Ville ikkje ha gjort noko med dei to ledningane til spolen då desse inngår i ein resonanskrets.
 
Tilbake
Topp