Info om Flaskekonkurransen 2014

Så fristen for innsending er 21. mars og bedømmingen er 1. april?
Og når åpner dere for innsending?

Tenker sånn iforhold til brygging av (I)IPA
 
Informasjon om datoer etc kommer når vi har hatt et møte hvor flaskkonkurranse har fokus. For tiden konsentrere vi oss om å få avholdt publikumsfavoritt.

og med fare for å gjenta meg selv; mer info kommer i februar. Kan jo slenge på siste halvdel av februar her.

På den andre siden, alle viktige datoer har jo dere fått.
 
Siden det er så få billetter, kommer dere til å livesende resultatene og premieutdelingen på nett?
 
4. Vi har tidligere anbefalt å ha 6 flasker tilgjengelig, både i tilfelle noe skulle skje i logistikken (knuste flasker, pakker på avveie osv) eller det blir endring i hvordan bedømminga gjennomføres.
 
og det er selvfølgelig ikke mulig å endre flaskeformatet i år heller? (retorisk/ironisk?)
 
loebrygg skrev:
og det er selvfølgelig ikke mulig å endre flaskeformatet i år heller? (retorisk/ironisk?)

Nei.

Jeg er litt overrasket over hvor mange som har problemer med å skaffe 0,33-flasker til konkurranser. På Østlandet selges både lettøl og vørterøl i disse flaskene i nesten alle dagligvarebutikker.
 
Tror det igrunn er det at man aldri helt vet hva man vil sende inn før man har smakt det selv

Sist jeg skulle tappe NM brygg var de ihvertfall tomme på Bryggselv og jeg måtte pælme/helle ut lettøl kjøpt på et avsidige plassert Meny i hu og hast
 
Er vel bare å gjøre det til en vane å tappe av noen 0.33 l flasker fra hvert brygg, i tilfelle man skulle ønske å sende det inn til en konkurranse :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Maarten skrev:
Jeg bare lurer på en ting. Har dere mulighet/lov til å kontrollere dette?


gustavf skrev:
Du må enten være norsk statsborger eller bosatt i Norge.

Alle som melder seg på må oppgi adresse og kontaktinformasjon. Skulle vi fatte mistanke om juks, eller ha andre spørsmål, har vi altså mulighet til å ta kontakt for å få avklart det vi måtte lure på.
 
thomasski skrev:
Fant info på nettsiden! Med daglig tilstrømning av nye forummedlemmer kunne med fordel denne vært klistret - tipper at mange først og fremst anser forumet som en kilde til informasjon :)

Synd at ikke vi som bruker e-postlister som fremste informasjonskilde får de nye innleggene rett i vår innboks.
 
Om noen har problemer med å skaffe flasker så har jeg noen brukte jeg kan selge for 15 kr flasken. (Porto kommer i tillegg)  >:D
 
Har gått mye alkoholfritt i vasken i det siste... Letteste måten å skaffe rene flasker på, 5'er pr. flaske.
 
Tilbake
Topp