Info om Flaskekonkurransen 2014

cral

 
Hei,

Det kommer mer info, men det sparer vi til februar som tidligere nevnt :)

Det som er nytt er at vi har sett litt mer på kalenderen og p.g.a. påske setter vi fristen for innsending av øl til 21. mars.
 
Blir det muligheter til å levere inn på f.eks. Bryggeland i Drammen i år, eller er det kun levering i Oslo evt. pr post som gjelder?
 
Det er ikke for å være vanskelig, men vi vil prioriterer å få gjennomført publikumsfavoritten 1 februar nå, så tar vi regler og ionnleveringsinformasjon for Flaksekonkurransen i februar.
 
Forstår dere gjerne vil vente, men noen av oss brygger lager, som må lagres lengst. Og vi er så spente og glade og har nesten opparbeidet oss mot til å være med…Åndeløs spenning.
 
First thing first: Hyggelig at dere blir med :)

Dere har fristene, det er viktigste for dere, hvor og hvordan ølet skal sendes har vel liten innvirking på ølet. Dommerkomiten har eksamen for nye dommere like rundt hjørnet, og når denne er gjennomført har vi litt bedre oversikt over hvor mange dommere vi har tilgjengelig, og kan starte kabalen med hvor de forsjellige klassene skal, og når vi vet antall klasser får vi gjort reglene ferdig.

Og for å være (litt for) ærlig, så er det vel flere typer øl som skal lagres mye lengre enn lager :)

Vet at det er minst en brygger som satt brygget i 2012 med tanke på årets konkurranse, om det leveres inn er vel en annen ting, det må testes først.
 
Sorry. Jeg har ikke fått med meg fristene eller datoene. Men jeg får søke litt og se hva jeg finner. Slik er det å være amatør.
 
Unik74 skrev:
Sorry. Jeg har ikke fått med meg fristene eller datoene. Men jeg får søke litt og se hva jeg finner. Slik er det å være amatør.

Fristen står i første innlegg her, 21 mars, ellers er selve NM dagen med finalebedømmingen 26 april.

Så slipper du å søke :)
 
Det som er nytt er at vi har sett litt mer på kalenderen og p.g.a. påske setter vi fristen for innsending av øl til 21. mars.

Hva har det med påske å gjøre?
Den er jo ikke før 13. April
 
loebrygg skrev:
Hva har det med påske å gjøre?
Den er jo ikke før 13. April

Det må være nok hverdager mellom innsendingsfristen og finalen til at bedømminga kan gjennomføres.
 
cral skrev:
Hei,

Det kommer mer info, men det sparer vi til februar som tidligere nevnt :)

Det som er nytt er at vi har sett litt mer på kalenderen og p.g.a. påske setter vi fristen for innsending av øl til 21. mars.

Hei.
Andre steder på Norbrygg-sidene står det fremdeles at fristen for innsending av flasker er 1. april. Det kan kanskje være lurt å rette på dette slik at det ikke blir misforståelser.
 
thomasski skrev:
Hvor finner man grunnleggende info/regler om flaskekonkurransen?

Reglene endrer seg fint lite fra år til år, så les informasjonen for de tidligere konkurransene.
 
cral skrev:
Det er ikke for å være vanskelig, men vi vil prioriterer å få gjennomført publikumsfavoritten 1 februar nå, så tar vi regler og ionnleveringsinformasjon for Flaksekonkurransen i februar.

Så det er ikke dyktighet, men hell som er avgjørende  :)
 
Tilbake
Topp