Info om første treff Stavanger Bryggerlaug

Kjære bryggere,

Da har vi litt mer info om første møte i Stavanger Bryggerlaug, Dato for første møte blir Lørdag 16. november, ved Lundsvågen båtforening sine lokaler på Hundvåg.
For de av dere som ikke vet hvor det er, så er det bygget som ligger rett ved siden av Lundsvågen Naturskole, Se kart: http://www.gulesider.no/f/lundsvågen-båtforening:84204906?search_word=lundsvågen+båtforening
Tema for første møte blir "Vanlige feil i bryggingen" ++, foredragsholderen sitt navn er nok kjent for de fleste, vi kan fortelle så mye at har på denne tiden er travelt opptatt med å starte nytt bryggeri i Bergen.
Vi har pr dags dato 40 personer på mail listen til Stavangerbryggerlaug@gmail.com, disse vil også få info pr mail, men vi foretrekker å ha mest mulig kommunikasjon her på forumet, så vennligst still spørsmål her hvis det skulle bli nødvendig.
Lokalet tar 30 personer, så påmelding er etter første mann til mølla prinsippet, pr mail.


Oppstart på Lørdagen blir kl 17.00-....., Alle tar med drikke etter eget ønske, da med tanke på å dele.+ en type valgfri snacks(ikke potetgull).

Siden dette møtet ligger tett opp til jul og nummer to på listen til avstemmningen var Juleøl, kan jo et undertema for kvelden være nettopp: Juleøl, Så sett igang og brygg.
Prisen for kvelden er foreløpig satt til kr 150,- pr person, som dekker lokalet, utvask, foredragsholder, Dette betales i døren ved ankomst. Husk kontanter.
Prisen kan forandre seg alt etter om vi plutselig skulle få noe økonomisk støtte, blir det penger igjen, overføres det til neste bryggermøte.

Kvelden kommer også til å bli brukt til "Brain storming" rundt fremtiden til Stavanger bryggerlaug.

Vi ser frem til en hyggelig kveld, håper folk har anledning til å komme..
 
Stein Norem Wisted skrev:
Hvordan gjøres det med glass på slike kvelder ? Er det glass i lokale, tar vi med engangs, eller ? :skaal: :neinei:

Det hadde lettet arbeidet hvis alle tar med noen engangslass.
 
Ingen har fått bekreftelse, jeg sender ut bekreftelser i morgen, så har du sendt mail er du med...
 
Da er vi fullbooket :skitbra:,

Det er desverre 4 stk som foreløpig ikke får plass, men alle får svar i løpet av kvelden.
Hvis noen skulle bli forhindret fra å komme, går plassen til nestemann på listen.
 
Da er mail sendt til alle på mail listen, det er desverre noen som foreløpig ikke har fått plass på første møte.
Da vi startet dette visste vi ikke hvor mange interesserte det ville bli, så vi fikset et lokale på bakgrunn av et løst estimat, en små fuktig kveld.
Så til neste gang blir det nok en oppgradering av størrelsen på lokalet.
Til de av dere som ikke har har fått plass: dere står på venteliste i den rekkefølgen mailene har kommet, og jeg vil fortløpende sende ut mail hvis det blir ledig.

Så til alle: Meld fra hvis dere ikke kommer slik at andre kan få plassen.


Vel møtt til en hyggelig kveld, nye som gamle..
 
Får ha vinduet litt på gløtt så kan vi som ikke fikk plass stå på utsiden ;)

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 4
 
Jeg kan gjerne stille med det nye "portable tappetårnet" med ett fat så er det plass til ett fat til hvis noen ikke flasker...
eller vi kan bytte litt om på flerne fat etterhvert?
 

Vedlegg

  • DSC_0195.jpg
    DSC_0195.jpg
    536,7 KB · Sett: 423
Kan ikke se at det skulle være et problem. Ta det med deg du. Sålenge du har transport til det frem og tilbake er det bare å kjøre på.
Flott tårn forresten!  :skitbra:
 
Aleksander_B skrev:
Kan ikke se at det skulle være et problem. Ta det med deg du. Sålenge du har transport til det frem og tilbake er det bare å kjøre på.
Flott tårn forresten!  :skitbra:

Reiner med det går greit att jeg henter det dagen etter?
 
Hans K skrev:
Aleksander_B skrev:
Kan ikke se at det skulle være et problem. Ta det med deg du. Sålenge du har transport til det frem og tilbake er det bare å kjøre på.
Flott tårn forresten!  :skitbra:

Reiner med det går greit att jeg henter det dagen etter?

Jeg vil tro at det går greit sålenge den hentes før kl. 12 dagen etter.
Dette må nok Bernts eller Magnus bekrefte. Det er de som tar seg booking og avtale med lokalet som leies.  :)
 
Tilbake
Topp