Info om første treff Stavanger Bryggerlaug

Hans K skrev:
Jeg kan gjerne stille med det nye "portable tappetårnet" med ett fat så er det plass til ett fat til hvis noen ikke flasker...
eller vi kan bytte litt om på flerne fat etterhvert?

Vi må nok si nei til tappetårn, lokalet er ikke stort nok til det. Og skulle flere tatt med tappetårn hadde vi risikert å blitt stående på utsiden.
Ellers må folk beregne at det som tas med også tas tilbake samme kveld. Det er mulig å parkere på utsiden og evt lagre stash i bilen.
 
Cato skrev:
Mange folk er på ventelissta nå? Satt litt for lenge på gjerdet :-(

Det er endel  på venteliste ja, men enn så lenge har jeg ikke fått melding om at noen melder avbud.
Så vi har nok undervurdert stavangerfolks ønske om et laug, men det ordner vi opp i til neste møte slik at alle får plass.

Er det noen son kjenner til sentrale lokaler som tar 50-70 mann, så hyl ut..
 
Bernts skrev:
Cato skrev:
Mange folk er på ventelissta nå? Satt litt for lenge på gjerdet :-(

Det er endel  på venteliste ja, men enn så lenge har jeg ikke fått melding om at noen melder avbud.
Så vi har nok undervurdert stavangerfolks ønske om et laug, men det ordner vi opp i til neste møte slik at alle får plass.

Er det noen son kjenner til sentrale lokaler som tar 50-70 mann, så hyl ut..

Kan jo prøve bydelshus, men ofte har disse i vedtektene at man ikke kan nyte alkohol. Løsningen er altså at vi bare drikker dårlig øl  ;)
 
på "idrettshuset" rett borti gata her er det støtt og stadig lystige lag med medbrakt drikke. så det brurde vel ikke være noe problem å finne lokale til senere anledinger
 
Vi holder på. Som sagt - om noen har noen tips til lokaler som tar 50-70 personer og som tilbyr utvask - gi beskjed.
 
Sif sitt klubbhus burde funke. Der er det lystig lag støtt og stadig.

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 4
 
Tor Gilje skrev:
Sunde sitt bydelshus tar vel ca 50 personer, der kan varer/keezer stå til dagen derpå også.

Om vi har det her på sunde så kan vi stille opp med denne keezer.
 

Vedlegg

  • keezer.jpg
    keezer.jpg
    1,4 MB · Sett: 552
hvordan går det med å fikse lokale? jeg er igang med brygging på sandnes brygge og vi har et fint lokale. kan sjekke med daglig leder om det er interressant?
 
jank skrev:
hvordan går det med å fikse lokale? jeg er igang med brygging på sandnes brygge og vi har et fint lokale. kan sjekke med daglig leder om det er interressant?

OT fra min side, men; når vil det bli bryggebrygget øl å få på bryggå?

Sent from my HTC One S using Tapatalk 2
 
Vi er i gang. Første brygget står til gjæring, pale ale. Vi jobber med å få til en fornuftig måte å servere det på i restauranten.
 
:) takk for tipset. Vi planlegger fat på kjøl og skal bruke eksisterende linjer, så det blir tappetårn i restaurantbar og scenebar. Bryggerioppsettet er klart med 200 l speidel og 4 fermenteringstønner tilkoblet glykolkjøler.
 
Tilbake
Topp