Info om første treff Stavanger Bryggerlaug

Gahr skrev:
Men hvor blir arrangementet første gang? Er Lundsvågen stedet fortsatt?

Vi planlegger utifra at det blir på Lundsvågen, Men hvis noen klarer å fikse et lokale som tar flere folk, er relativt billig, har utvask og i tillegg er villige til å ta arbeidet med å organisere dette, er vi ikke fremmed for å flytte på bryggemøtet.
Da kan vi som har styrt på med de orginale planene heller fokusere på innholdet av kvelden istedet for å bruke tid på lokalet.


Noen som tar agnet?
 
jank skrev:
hvordan går det med å fikse lokale? jeg er igang med brygging på sandnes brygge og vi har et fint lokale. kan sjekke med daglig leder om det er interressant?

Ja, sjekk med daglig leder, ref Bernts' post om outsourcing av orging av alternativt møtested.

(Jeg greier ikke bestemme meg for om jeg skal skrive om forrige setning, eller om jeg bare skal være fornøyd med å ha konstruert en av de fire-fem dårligste setninger noensinne)
 
BjarteHeigre skrev:
jank skrev:
hvordan går det med å fikse lokale? jeg er igang med brygging på sandnes brygge og vi har et fint lokale. kan sjekke med daglig leder om det er interressant?

Ja, sjekk med daglig leder, ref Bernts' post om outsourcing av orging av alternativt møtested.

(Jeg greier ikke bestemme meg for om jeg skal skrive om forrige setning, eller om jeg bare skal være fornøyd med å ha konstruert en av de fire-fem dårligste setninger noensinne)

Heldigvis er initiativ noe som settes høyere enn noe som ikke settes så høyt, men som alikevell betyr mer enn summen av det som ikke betyr så mye og som kan føre til at folk får fingen ut av den berømte ræva og faktisk får ting til å skje, og da betyr ikke setningsoppbygging så mye, så lenge summen av det som skjer, faktisk fører noe godt med seg.
 
Blir Lundsvågen ja. Ingen som meldte interesse om å arrangere i annet lokale. Mer info om arrangementet og innhold kommer før helga.
 
ref mail jeg sendte sist uke til arrangør, så må jeg trekke min påmelding..
har ikke fått bekreftelse at dere mottok mailen så jeg gjentar det her også :)
antar det er noen på venteliste el.l?
 
Argh! Jeg hadde allerede en annen avtale 16. november da denne datoen ble satt, og har ikke meldt meg på. God fornøyelse til dere som stiller på første samling, så håper jeg å få med meg neste(?) samling.
 
Vi kommer sent, men vi kommer godt.

På lørdag åpnes dørene for Stavanger Brygglaugs første bryggertreff. Gahr Smith-Gahrsen, bryggmester for 7 Fjell Bryggeri og Kjekkas #2 i ABC Brewing skal holde foredrag om vanlige feil i bryggeprosessen. Initiativgruppen vil også snakke fortelle litt om grunntanken bak lauget og veien videre. Utover dette vil det vil bli kåret "Kveldens beste øl" med dertil egnet premie og vandrepokal, så ta med mye GODT øl. Mer info om dette på lørdag.

Prisen for gildet er enda 150.-

Grunnet venteliste og erfaringer gjort med tidligere arrangement ber vi ærbødigst om at folk kan forhåndsinnbetale. Dette gjøres på Bryggselv Stavangers lokaler, kontant. Dette er ikke et absolutt krav, men gjøres for å sikre at folk som vil stille denne kvelden faktisk kommer. Det er mange på venteliste og vi vil gjerne ha så mange vi kan på treffet.

Stedet: Lundsvågen Båtforening (http://www.gulesider.no/f/lundsv%C3%A5gen-b%C3%A5tforening:84204906?search_word=lundsv%C3%A5gen+b%C3%A5tforening)
Tid: 17.00 til 22:00-ish
Ta med: Eget øl, egne glass og snacks til alle andre

Husk at det ikke er anledning til å la utstyr stå igjen i lokalet til dagen etter. Dette fordi det skal være arrangement der fra morgenen dagen etter, og det er utvask som skal tas. På utsiden er det stor parkeringsplass hvor bilen kan fylles opp med kegs og kasser og hentes når man er kjørbare på søndag.

Da gjenstår det ikke stort mer fra min side enn å si at vi snakkes på lørdag og oppfordre igjen folk å forhåndsinnbetale, følge med på dette underforumet samt sjekke mailen sin.

Kim
 
Og for å supplere litt info.
Liste over kveldens deltakere ligger hos  Bryggselv Stavanger, der står også navnene til de som far fått plass etter å ha stått på venteliste.
Vennligst ha kontaktbeløpet i nøyaktig valuta da det ikke er gitt at de hyggelige bak kassen kan veksle.
 
Da har vi fått beskjed om at 1 har vært innom å betalt for lørdagen. Vi minner om at Bryggselv Stavanger har langåpent i morgen. Vi håper flest mulig av dere kan ta turen innom å betale slik at vi lettere får oversikt over hvem som kommer.
 
Til neste gang hadde det vert greit om dere opplyste om det litt tidligere, ikke noen timer etter jeg hadde vert der ;)
Sindre Eriksen har meldt avbud. Han har sendt mail, ville bare forsikre om att dere har registrert det.
Her brygges det og vi gleder oss til lørdag  :skitbra:
 
Hehe. Ja vi tar selvkritikk på at vi er litt lovlig sent ute. Men håper at flest mulig har muligheten til å svinge innom.

Vi kan også informere om at vi har fått fiksa kjekk premie fra Bryggselv til Kveldens beste brygg.
 
Vett korr du bor og har både balltre og baby olja, så om du ikkje møde så ska me nok "årnda da".
 
Kun 3 som har betalt, men vi har fått tilbakemeldinger fra noen som sier de ikke har mulighet til å betale på Bryggselv, men kommer. Samt noen som har meldt avbud på mail. Disse plassene blir tilbud folk på venteliste.
 
I morgen braker det løs. Vi håper de vi ikke har hørt noe fra om at de ikke kommer, kommer i morgen. Plassene til folk som har avlyst er tilbudt folk på venteliste. Har du ikke fått mail og vil være med. Send oss en mail.
 
Og Kim trenger å hoste opp en prosjektør til evenementet!

Edit: Noen må altså gjerne hjelpe ham med å finne en, hvis det er mulig.
 
Tilbake
Topp