Info om treffet 13. juni

13. juni er det duket for det andre treffet i Stavanger Bryggerlaug. Dørene åpner 17:00 (vi vet st det er fredag og mange er på arbeid, men det er et tilbud til de som vil møte tidlig). Lokalet er som sist Lundsvågen Båtforening på Hundvåg. Følg lenken under for mer info:

http://www.lundsvagen-batforening.no/wordpress/
Temaet denne gang er Session Ales og Sommer-øl. Det vil lav-alko øl og sommerslige øl. Det vil bli arrangert både Publikums Favoritt og Juryens Favoritt. Begge med premier. Juryens Favoritt begynner bedømming 18:00. Øl som kommer etter dette vil også bli bedømt, men prøv å komme med disse så nær 18:00 som mulig. Kommer du mye senere gi beskjed så ser vi om vi finner en løsning.

Foredragsholder er enda ikke bekreftet, men foredrag vil det bli.

Betalingen foregår enda KONTANT på Bryggselv Stavanger. Husk eksakt beløp - 150NOK. Når det nærmer seg treff og hvis det enda er ledige plasser vil vi åpne for registrering på mail og betaling i døra.

Vi ber om at dere tar med snacks til de andre frammøtte. Helst ikke chips. Det funket meget godt sist. Husk å ta med egne glass.

Det er ikke mulighet å sette noe igjen til dagen etter. Alt må pakkes ut. Er det noen med lang reisevei og dette blir vanskelig så ta kontakt så ser vi hva vi kan fikse til.

Vi ses
 
Da kan vi annonsere foredragsholder for treffet 13. juni:

Mike Murphy fra Lervig Aktiebryggeri

Mannen trenger vel knapt noen introduksjon, mannen som egenhendig har snudd Lervig fra blodrøde tall til overskudd. Mike vil snakke om brygging av Session-øl. Foredraget vil naturlig nok bli på engelsk.

Vi minner også om at det fremdeles er ledige billetter.
 
Da har vi gleden av å annonsere premiene til kveldens to konkurranser:

Publikums Favoritt

1.plass: Valgfritt ølsett fra Bryggselv Stavanger

Juryens Favoritt*

1.plass: Gavekort på 1000.- hos Bryggselv Stavanger
2.plass: Valgfritt ølsett fra Bryggselv Stavanger

Takk til Bryggselv.no for premiene

* Juryens favoritt vil bestå av en "blind tasting" av ølene som stilles ut i Publikums Favortitt. Juryen vil bestå av minimum 3 personer og ha en egen steward for å skjenke i og anonymifisere øl.
 
Da har jeg blitt forhindret i å møte (måtte offshore på Jobb), men 10 liter av min fineste pale ale er levert.... Kos dere masse og gi meg gjerne en tilbakemelding hvis du får smakt på mitt brygg :)
 
Tilbake
Topp