Juleølkonkurransen 2010

Hva tenkte du gj?re i forhold til Jule?lkonkurransen?

  • Jeg vil delta i både flaskekonkurransen og ta med et brygg til publikums favoritt

    Stemmer: 15 26,3%
  • Jeg vil delta i flaskekonkurransen, og møte opp som gjest.

    Stemmer: 26 45,6%
  • Jeg vil delta i flaskekonkurransen men kommer sannsynligvis ikke til å møte opp selv.

    Stemmer: 1 1,8%
  • Jeg vil delta i publikums favoritt.

    Stemmer: 3 5,3%
  • Jeg vil møte opp som gjest.

    Stemmer: 12 21,1%
  • Jeg vil trolig ikke gjøre noe av delene

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    57
Gratulerer til begge vinnerne, og lykke til om to uker!  Forresten, gratulerer til alle som var tilstede - skulle gjerne sjøl vært der oppe og fått smake, men av og til får jeg noe herk de kaller "jobb"?
 
Føyer meg inn i rekken av fornøyde gjester/deltagere. Som helt fersk brygger var det utrolig artig og få snakke så mye brygging iløpet av èn helg, jeg har økt kunnskapen min masse. Ihvertfall tror jeg det, det gjenstår å se i praksis :)
Og det å få satt ett ansikt på mange av forummedlemmene syns jeg også var veldig morsomt, hyggelig å treffe dere alle sammen!
Middagen på lørdag var jo helt utrolig, vi snakker skikkelig gourmè! Det var jo mitt første bryggertreff så jeg vet ikke hvordan det pleier å være, men det blir ingen lett oppgave og følge opp dette arrangementet her vil jeg tro! Tusen takk til alle som gjorde det mulig!
 
Hoi!

Takk til alle for ei utrolig trivelig og utbytterik helg på alle vis!
Artig å treffe mange fra forumet, smake og diskutere, bli servert godt foredrag fra Troels (www.ferm.dk, for de som lurte på kontaktinfo), og et godt komponert middagsmaraton, og flott publikumsarrangement med nervepirrende og underholdende premieutdeling til "slutt". I tillegg til alle deltakere i de forskjellige konkurransene og ivrig publikum, har det vært mange involverte i helgas høydare, (Troels fra Ferm, staben på Klostergården med Ståle og Jørn i spissen, Ola på Petit Agentur, Norbrygg-styret, dommerne, Terje fra Meium Sjokolade, og sikkert noen jeg glemmer i farta..), og samtlige har vært en fryd å samarbeide med!

Hjemmebryggere som kom fra Rognan, Kongsvinger, Oslo, Hamar, Lora og diverse andre små- og store steder i nær- og fjernområdet, hvorav enkelte dukket opp allerede på fredag, var stor stas!

Har sjeldent sett så glade vinnere som da Arne Martin og Fredrik vant spesialjuleølklassen med sitt godt krydrete julesnadder, store gratulasjoner både til dem og alle andre vinnere. Ølet vil bli brygget på Vater Speidel, og dukker opp på kran i Klostergården før nissetid. Kommer tilbake til dette. :brygging:
 
Det blir direktesending fra Det Episke Bryggeri på NRK Trøndelag, innslaget starter mellom 16.40 og 16.50 nå i ettermiddag. Dette blir moro!
 
Arne M skrev:
Det blir direktesending fra Det Episke Bryggeri på NRK Trøndelag, innslaget starter mellom 16.40 og 16.50 nå i ettermiddag. Dette blir moro!

Bra saker!  :skitbra:
 
Si ifra om det dukker opp som podcast eller noko, jeg underviste samtidig, og det føltes merkelig nok litt feil å skulle kombinere med ølradio. :)
 
Intervjuet kan høres ca 43min ut i sendingen her: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/679716/

Synes dere kom fint ut av det, mange festlige journalister uten utpreget bakgrunnskunnskap skaper jo noen utfordringer i kombinasjon med forsvinnende lite betenkningstid. :)
Selv ble jeg spurt om det gikk an å brygge brus, da jeg ble intervjuet om arrangementet på samme kanal i forrige uke..
 
Etter et glimrende arrangement, så er det kanskje på tide å starte den sedvanlige masinga etter dommerskjemaene...
 
gustavf skrev:
Etter et glimrende arrangement, så er det kanskje på tide å starte den sedvanlige masinga etter dommerskjemaene...

Uff ja, jeg skal finne en ordentlig kopimaskin som kan ta seg av dette. De vil komme online før nåkommende helg er omme.
 
Takket være Neslekkim her på forumet har vi nå fått skannet alle dommerskjemaer og lagt dem ut på nettsiden! :)
 
Tilbake
Topp