Juleølkonkurransen 2014, lørdag 15 november på Tautra

Ser det starter kl 12 på lørdag den 15 november, når starter de forskjellige arrangementene? Går man glipp av noe hvis man kommer til kl 14?
 
Brygget en imperial stout for en stund tilbake. Er ikke akkurat juleøl, men perfekt for mørke vinterkvelder. Kan jeg delta i flaskekonkuransen med denne?
 
Litt mer om foredraget Palmer skal holde:

Water Tour 2014:
The What, How, Where, and Why of Adjusting Brewing Water – Many brewers obsess about brewing water, thinking that it is too hard to understand or thinking that they need to exactly match the chemical profile of a foreign city to brew a good example of a style. Water chemistry can be very complicated but the application of it to brewing can be outlined in a few dozen slides. Join John as he walks you thru understanding What to adjust, How to adjust it, Where to adjust it to, and Why for every style of beer. Attendees should plan on bringing strong coffee or a pillow.
 
Hva er frist for innsending av flasker?

Hvor skal disse sendes?

Hvor mange flasker?

Hvorfor oppdateres ikke konkuranse-kategorien på forsiden til Norbrygg?
 
Jeg meldte meg på i går. Når det var gjort fikk jeg melding om leveringsadresse i Tr. hjæm, eller postadresse. Tror fristen var 18.10 og det var 4 flasker. Bare kjør på!
 
Ikke glem å brygge øl til publikumsfavoritten! :)

Det er ikke krav til at deltagende øl i PF må være relatert til jul, så her er det bare å kjøre på og brygge det beste du kan :)
 
God ide. Jeg får gjøre det :)

Husket bare at jeg fikk mail med link på innsending til NM. Dette ordner seg
 
Jeg leverte flasker hos Bakke Brygg i dag, og registrerte at etikettene på andre innleverte flasker hadde strekkoder. Det var det ikke på de jeg fikk opp når jeg hadde meldt meg på, bare et nummer, og ei linje med typene øl, samt ramme rundt. Det har heller ikke kommet noen link jeg kan hente etiketter på nytt, så det var bra jeg skrev ut mens jeg holdt på med registreringen, ihvertfall, og ikke lukket vinduet før det var gjort. Jeg aner ikke hvor mange som ikke får opp strekkode på etiketten, men jeg visste heller ikke at det skulle være før jeg stod der og leverte flaskene.
 
Tilbake
Topp