Odland skrev:Skal du bruke denne typen shank i kegerator? Shanken er meget kort. Det er vel ei fjær inni disse kranene (uten at jeg vet hva dette har å si mtp. skumming samt renhold) som gjør at den lukkes kontra Perlick sitt system.
Thorvald skrev:Da må jeg dessverre melde at gruppekjøpet blir avlyst, da en norsk importør har kontaktet min leverandør og sørget for at jeg ikke får handle der likevel.
gustavf skrev:Thorvald skrev:Da må jeg dessverre melde at gruppekjøpet blir avlyst, da en norsk importør har kontaktet min leverandør og sørget for at jeg ikke får handle der likevel.
For en useriøs oppførsel av den norske leverandøren. Ikke bare er lite hyggelig mot kundene, men sannsynligvis ulovlig også.
gustavf skrev:Thorvald skrev:Da må jeg dessverre melde at gruppekjøpet blir avlyst, da en norsk importør har kontaktet min leverandør og sørget for at jeg ikke får handle der likevel.
For en useriøs oppførsel av den norske leverandøren. Ikke bare er lite hyggelig mot kundene, men sannsynligvis ulovlig også.
Thorvald skrev:Det er vel ikke helt unormalt at en importør har enerett på import.