Kan vi snakke om nødvendigheten av å starte nye tråder som begynner..

med “Kan vi snakke om...”?

Ikke misforstå, det er helt greit å starte tråder på den måten, men det kan stilles et spørsmål om det skapes en forventning om at nye tråder må ha den formuleringen i emnet. Det er kanskje greit å understreke at det finnes helt utmerkede tråder som ikke er formulert sånn.
 
Sist redigert:
med “Kan vi snakke om...”?

Ikke misforstå, det er helt greit å starte tråder på den måten, men det kan stilles et spørsmål om det skapes en forventning om at nye tråder må ha den formuleringen i emnet. Det er kanskje greit å understreke at det finnes helt utmerkede tråder som ikke er formulert sånn.

Når jeg har gjort det noen ganger (2 ganger?) så er det fordi den overskrifta så ut til å fungere så godt for kølsch, så jeg rappa ideen. Når folk har noe å si om kølsch, har det stort sett havna der.

Ideen min var rett og slett at om jeg lagde en tråd med den overskrifta, så ville kanskje det samme skje med engelsk bitter, hvilket det kan se ut som det har gjort, og nå med wienerøl. Tanken var altså å lage en generell tråd om en øltype. Hvis folk synes det er en dårlig ide, så for all del; vi kan diskutere det.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk skulle føle at de "må" starte tråder med den overskrifta. Jeg gjorde det nå med wienerøl fordi jeg ikke fant noen annen tråd som allerede fylte den funksjonen. Jeg ville aldri gjort det om det allerede var en samlende tråd om temaet.
 
  • Like
Reaksjoner: JoW
Tilbake
Topp