Keezer - byggelogg

Flott Keezer!! med mange flotte bilder, ser frem til flere tråder med dine prosjekter .
 
Takker for gode tilbakemeldinger! Alltid morsomt med vellykkede prosjekter :)

fmandal skrev:
Rett og slett lekkert! Men ikke noe diptray?

Drip-tray er innkjøpt og klar til montering, mangler derimot noen fine skruer enda:)
Skal ta et bilde der absolutt alt er på plass når jeg har fått ut fingeren
 
Keezeren ferdig montert med drip-tray. Har også hengt opp ølmenyen :)

IMG_3471editresize.jpg
 
Takker og bukker :yes:

Aleks skrev:
Lov å spørre sånn ca hva noe sånt havner på i pris? Var vakkert!

Fører heldigvis ikke regnskap over ølbryggingen:) men mener og tror at materialkosten ligger på rundt 3,5k. Så kommer fryseren og tappesystemet i tillegg.
Er så fornøyd at jeg syns det har vært verdt det, og da er det jo en grei pris  :biersmile:
 
VonRabben skrev:
Fører heldigvis ikke regnskap over ølbryggingen:) men mener og tror at materialkosten ligger på rundt 3,5k. Så kommer fryseren og tappesystemet i tillegg.
Er så fornøyd at jeg syns det har vært verdt det, og da er det jo en grei pris  :biersmile:

3,5k for bare trematerialene?
 
Martin E skrev:
VonRabben skrev:
Fører heldigvis ikke regnskap over ølbryggingen:) men mener og tror at materialkosten ligger på rundt 3,5k. Så kommer fryseren og tappesystemet i tillegg.
Er så fornøyd at jeg syns det har vært verdt det, og da er det jo en grei pris  :biersmile:

3,5k for bare trematerialene?

For alt bortsett i fra fryseren og tappesystemet\drip-tray.
Så nesten ja, har jo brukt lim og andre festemidler.
 
Kjekk tråd med bra inspirasjon! Nå, tre år senere, er det noe du ville gjort annerledes? Virker den fortsatt helt supert?
 
Kjekk tråd med bra inspirasjon! Nå, tre år senere, er det noe du ville gjort annerledes? Virker den fortsatt helt supert?

Virker fortsatt helt supert. Har planer om å lage et hull ekstra for stout-kran, men har ikke tilgang til nitrogen, så det blir senere. En ulempe er at den er veldig tung, men det er jo egentlig ikke noe problem siden den står stille. Grei å vaske, klatrer bare oppi fryseren for å få vasket skikkelig innimellom. Er egentlig ikke noe jeg ville ha gjort anderledes.

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
 
Virker fortsatt helt supert. Har planer om å lage et hull ekstra for stout-kran, men har ikke tilgang til nitrogen, så det blir senere. En ulempe er at den er veldig tung, men det er jo egentlig ikke noe problem siden den står stille. Grei å vaske, klatrer bare oppi fryseren for å få vasket skikkelig innimellom. Er egentlig ikke noe jeg ville ha gjort anderledes.

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
Ok, det er jo bra! Kunne du lagt ut et bilde av boksen innvendig? Hadde vært spennende å sett hvor god plass det er til CO2, fat, flasker, kasser osv.
 
Virker fortsatt helt supert. Har planer om å lage et hull ekstra for stout-kran, men har ikke tilgang til nitrogen, så det blir senere. En ulempe er at den er veldig tung, men det er jo egentlig ikke noe problem siden den står stille. Grei å vaske, klatrer bare oppi fryseren for å få vasket skikkelig innimellom. Er egentlig ikke noe jeg ville ha gjort anderledes.

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
Du har en fin nitrogenregulator her:
http://www.tapcooler.no/no/tilbehor-c-2/nitroregulator-p-5

Nitropatroner her:
http://www.kitchentime.no/no/p/n2o-patroner-for-kremsifoner-10-stk
 
Tilbake
Topp