Kjøleboks fra Cabelas

Nå kan det se ut som om Cabelas har glemt hvor dyrt det er å sende store kjølebokser til Norge.  Iallefall gikk min bestilling av en 165 (Etthundreogsekstifem) liters boks glatt igjennom, og er nå bekreftet på vei til Norge med fly for 40 dollar i frakt.

Så om du har lyst på en ny boks, så kan du kanskje prøve nå....... 50 literen kommer da på vel 450 kroner,  70 liter på snaue 600 kroner, og 100 literen bikker såvidt 800.  Så blir det 25% moms i tillegg + en hundrelapp i gebyr.  Skal bli spennede å se hvor kjapt de stenger denne muligheten igjen.  Ja og så har de jo en Igloo Maxcold på 165 liter på salg.  Denne kommer på snaue 900 kroner ferdig levert og fortollet på døren.  Egentlig ikke til å tro.

PS Det kommer nok sannsynligvis en Coleman Extreme 100Q for salg i Bergen når denne er ankommet.

Edit www.cabelas.com
 
Restricted ItemsRestricted Items           Why is this item restricted?
Coleman Xtreme® Coolers             This item cannot ship to International addresses

:noway:
 
Da tipper jeg at de har satt "alarmen" på Coleman - sikkert siden det var de det gikk mest av.  Og så er Igloo uteglemt.  Synd at de bare har en 70 Q roller i tillegg til den digre på 165.  Dersom det er flere som er interessert i store bokser, bør de kanskje nytte sjansen nå.  Den er nedsatt fra 140 til 70 dollar.
 
Fikk Igloen på 165qt og kjele på 60qt for ca 3 uker siden levert på døren.
Det som er litt merkelig er at jeg ikke har fått noen regning på mva og fortollingsgebyr :)
 
Ikke bekymre deg - regninger kommer tidsnok.  Min kom for ei uke siden... 150 i moms og 150 i gebyr. 
 
Tilbake
Topp