Kjøp av ølkrane

Jeg skal nå kjøpe meg to ølkraner til min hjemme snekkrede kegerator :) har til nå brukt picknikran.
Jeg har fått inntrykk av at det er perlick som gjelder med eller uten flow,men hva skal jeg velge?
Er det noen som har erfaring med forskjellige type,kvalitet,bestilling,billig og dyre ølkraner?
Jeg setter også pris på om det er noen der ute som har ting og utstyr enn bør se på om enn bestiller en spesifikk type kran,har et ønske om å beholde min ølkrane lenge :)
 
Perlick 650ss, forskjellen på disse og vanlig øl kraner er at de ikke klistrer seg igjen. Ihvertfall det som jeg har blitt fortalt hehe, er i innkjøpsfasen selv

Sent fra min E6653 via Tapatalk
 
Hei, ebay, søk på: Forward Sealing Stainless Steel beer Faucet Homebrew, har kjøpt tre slike nå, og er godt fornøyd, en hadde en leksje i slange koblingen, men selger sendte ny del med det samme jeg sa fra.
 
Alternativt søk på 'forward sealing' på Aliexpress, ca 32 $ pr stk. Kan være det er samme selgere (og mest sansynlig samme produkt som på Ebay) for alt jeg vet. Har selv tre slike og etter ett år er jeg 100% fornøyd.

Men det var litt krøll til å begynne med ettersom den ene kranen lakk litt, etter en runde med polering av 'kula' som tetter ble det bra.
 
Tilbake
Topp