Klemkobling

MegaTrond

Norbrygg-medlem
Hei
Noen som vet hvor jeg får tak i koblingen på bildet i rustfri utgave? Er 22mm klemkobling til 3/4" utvendige gjenger
 

Vedlegg

  • kobling.jpg
    kobling.jpg
    338,3 KB · Sett: 638
Kva skal du bruke det på?
Er det rustfritt/syrefastrør?
Tess har godt ut valg i rørdeler
På rustfritt er det vell skjerring
 
Sendte en mail til Tess. Får se om de har :)
Skal bruke den på avtapping på en gryte. Har delen i messing men siden resten av koblingene skal være i rustfritt hadde det vært kjekt å ha denne også i det.
 
dailyappliance på ebay har disse doubble ferrule i rustfritt, men har ikke sett større enn 16mm selv. Jeg har kjøpt flere der, billig og kvaliteten er utmerket ;)

Edit.. litt tvilsomt å bland messinkoblinger med rustfri gryte. det kan begyne å ruste i overgangen etter en stund.
 
22 mm x 3/4" i rustfritt er ikkje daglegvarer og det som fins er vel normalt sett laga for stort trykk - eg har sett det for 160 bar.  Det betyr at det er maskinert og ikkje støypt.  Som igjen betyr at det kostar nær 1/30 av ein 20 liters Speidel…

Vanlege rørleggjarar har lite materiell i rustfritt - dei konsentrerar seg om hus og bygningsrørleggjing og der er det lite rustfritt i rørdelar.  Då er det større sjans for at du finn rustfrie rørdelar hjå f.eks. Maritim butikkane som fins her og der.  Men klemringskoblingar trur eg ikkje eg har sett  i maritimbutikkane. 
 
Vanlig klemmringskoblinger tetter heller ikke mot rustfrie rør. Derfor trenger man de med to koniske ringer i. Double ferrule.
De er svinedyre, men som nevnt er de på ebay rimelige, og topp kvalitet. Polert, nøyaktige, og tette :)
 
Stigrøret fra en bereder er 22mm på utsiden. Det er rustfritt og der brukes det klemring av messing. Dette ruster vel ikke noe særlig og holder vel ganske tett også?
 
MegaTrond skrev:
Stigrøret fra en bereder er 22mm på utsiden. Det er rustfritt og der brukes det klemring av messing. Dette ruster vel ikke noe særlig og holder vel ganske tett også?
Jeg også la merke til dette når jeg demonterte berederen. Og korrosjonen var godt synelig mellom klemringen og røret :)
Hvordan de stoler på at det er tett lurte jeg også på......
 
protto skrev:
MegaTrond skrev:
Fant denne: http://www.bes.co.uk/products/163.asp#14039     del# 14039
280,- med frakt hvis jeg ikke har lest feil. Den må vel gå an å bruke?

Det vil eg tru du kan. Eigentleg er det vel ikkje så ille pris heller, dessverre...

Er faktisk berre 2 kroner under det eg må ut med til ein grossist her i landet - men det er ex. mva og det er for ein sak som er rekna til 160 bar.  Eg vil tru at MegaTrond kanskje kan få sveist på ein del til den prisen om det er nokon i hans nærleik som sveisar i rustfritt og dei ikkje er altfor glad i papirarbeid…

Av ein eller annan grunn er det ikkje så mange engelske selskap som vil levera utanfor landet og iallefall utanfor EU.  Det er ofte enklare å handla på Ebay sidan dei som opererar der er vane med å senda ting utanlands. 
 
Katla. Finner ikke klemringskoblinger i nettbutikken din...
Jeg trenger noen snart, og hvis du har, slipper jeg ebay denne gangen :)
 
Nei - eg har ikkje lagt ut noko klemringskoblingar i nettbutikken.  Heller ikke alt av rustfrie fittings mellom 1/8" og 3" - det er altfor mykje arbeid å leggja det inn og for lite salg til at eg brukar tid på det - eg prioriterar 1/2" som det som er "vanleg".    Men  min grossist har det meste del innan rustfrie fittings i størrelse 1/8" - 3" (i BSP) så eg hjelper gjerne nokon om dei står fast og treng noko spesielt og ikkje vil forsøkja Ebay-metoden.  (Denne spesielle delen fins f.eks. frå 6 mm - 1/8" til 22 mm -3/4" - totalt 28 forskjellige variantar - så då skjønar ein kanskje kvifor eg ikkje legg det ut i nettbutikken - det er eit par tusen forskjellige artiklar berre av vanlege fittings i dimensjonane  frå 1/8" til 3") .  Utover dette er det også eit stort utvalg i delar som kan sveisast fast - for dei som driv med slikt.  Og rør - men dei er 6 meter lange og ikkje så enkle å senda i posten.

No er det forsåvidt andre gongen at eg har sett nokon som er på jakt etter slikt til ein varmtvannsberedar på ein månads tid - men det spørs kor mange som vil bruka 400 kroner på ein slik del. …
 
400,- er ingen upris på en rustfri klemmringskobling.
Utstyret vi bygger/bruker er et "nisjeprodukt" og prisen blir deretter.
Som egendefinert "handyman" skaffer/lager jeg mye selv, men kjøpeprisen er dyr, selv på deler. Det må vi leve med, og sånn er det. Uansett vil det lønne seg med deler utstyr av kvalitet mener jeg.
 
400,- for denne delen var ingen upris...... Tess skulle ha ca 800 + mva så er ingenting å si på prisen til Katla  :skitbra:
Og ikke nok med god pris, bra service har han også  :skitbra:
 
MegaTrond skrev:
400,- for denne delen var ingen upris...... Tess skulle ha ca 800 + mva så er ingenting å si på prisen til Katla  :skitbra:
Og ikke nok med god pris, bra service har han også  :skitbra:

+1. UTVILSOMT EN AV DE MED BEST SERVICE!
 
Tilbake
Topp