Koblinger på kjølere fra Morebeer

Er det noen som vet om kjølespiraler fra Morebeer med "connection fittings for garden hose" passer med koblinger man får kjøpt i Norge? Og er det noen som vet om disse koblingene blir skikkelig tette, slik at det ikke lekker vann oppi ølet mitt?
 
Ingen som har prøvd disse kjølerne? Lurer på å bestille, men har litt dårlig tid. Skal med et flyttelass som drar snart.
 
Jeg har en slik kjøler. Jeg bestilte den sammen med et Sink Faucet Adapter, som passer på en vanlig norsk kjøkkenkran.

Selve koblingen har jeg ikke hatt noen lekkasje fra, men det drypper litt der slangen er festet til kjøleren med en slangeklemme. Imidlertid drypper vannet utenfor kjelen, så det har ingen praktisk betydning. (Formodentlig går det an å reparere denne lekkasjen med et skrujern, men jeg er lat.)
 
Hmmm. Vet ikke helt om det er de koblingene som passer. Tror det er kulekoblinger som sitter på kjøleren. Uansett hva det er, bestilte jeg kjøleren. Får nok mekka det til på et vis hvis, selv om koblingene skulle vise seg å være av en sær amerikansk type.
 
Tilbake
Topp