• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

koniske gjærtanker 30 liter, 60 liter og 100 liter

Da har det blitt ledig en 60 liters tank. Det har oppstått noe for en av de som skulle ha den. Han har betalt depositum. Så den som vil eventuel overta den betaler depositumet til han.

Send meg en PM vist du er intresert
 
Det står sikkert et eksakt beløp i denne tråden, utover US$ 550,-... Men hva er den? Edit: Fant det, 3990,-
Hvor hentes den?
Øst og/eller Vestlandet? Bor på Østlandet...
 
Vi har plass til flere tanker i kontaineren. Vi måtte gå opp i str. på kontaineren, dermed plass til noen flere.
Så gi rask tilbake melding om noen ønsker seg en tank.
 

Vedlegg

  • Fermenter Layout.pdf
    17,7 KB · Sett: 162
Her er noen bilder
 

Vedlegg

  • Cladding.jpg
    Cladding.jpg
    427,2 KB · Sett: 627
  • 60L Fermenters.jpg
    60L Fermenters.jpg
    501 KB · Sett: 622
  • 60L Fermenters.jpg
    60L Fermenters.jpg
    501 KB · Sett: 624
Regner med de sliter med å være i norge i første uka i august som tidligere antatt. Har de sagt noe mer om når de forventer å ha containeren underveis?
 
De som er ferdig blir pakket nå. Håper på slutten av august. Kommer med nøyaktig dato når jeg har det.
 
Iløpet av uken er de ferdige. Så nå er det ikke lenge til resten må betales til fabrikken. Så nå må resten betales inn på konto. Når du har betalt så send en mail på at du har betalt og om du har betalt for extra pakninger.

Mvh

Rune
 

Vedlegg

  • fermenters (50 pcs).jpg
    fermenters (50 pcs).jpg
    491,4 KB · Sett: 1.017
  • 60L fermenter.jpg
    60L fermenter.jpg
    487,1 KB · Sett: 999
  • Details.jpg
    Details.jpg
    506,2 KB · Sett: 1.001
Fint hvis du legger ut betalingsinfoen igjen. Tråden begyen å bli veldig lang :)
I mailen jeg har står bare depositumsummen. Kontonummeret har jeg også. Men mangler sum for resterende.
Toll/frakt kommer senere? Eller alt nå?
 
Tilbake
Topp