• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

koniske gjærtanker 30 liter, 60 liter og 100 liter

Rutof skrev:
Freddy skrev:
Jøss! Er det enda plass til flere? Jeg kunne dog tenkt meg en gjæringstank ifra 120-140l.

Ny bestilling vi har startet på. Kunne 130 literen vært no? Ferdige tegninger på den. Singel layer eller med kjøling.

O' Lykke! 130l hadde vært finfint! Trenger ikke kjøling, temperaturmåler eller plass for Thermowell. Kun to avtapp.

Freddy skrev:
Rutof skrev:
Freddy skrev:
Jøss! Er det enda plass til flere? Jeg kunne dog tenkt meg en gjæringstank ifra 120-140l.

Ny bestilling vi har startet på. Kunne 130 literen vært no? Ferdige tegninger på den. Singel layer eller med kjøling.

O' Lykke! 130l hadde vært finfint! Trenger ikke kjøling, temperaturmåler eller plass for Thermowell. Kun to avtapp.

Den 130 liter tegningen som ligger i tråden koster kr. 6990. Ink mva og avgiftet. Ferdig levert kai bergen/oslo

Rutof skrev:
Freddy skrev:
Rutof skrev:
Freddy skrev:

Den 130 liter tegningen som ligger i tråden koster kr. 6990. Ink mva og avgiftet. Ferdig levert kai bergen/Oslo

Det er en helt grei pris! Jeg befinner meg derimot i Stavanger-regionen. Om nødvendig tar jeg meg en helgetur med bilen.

Freddy skrev:
Rutof skrev:
Freddy skrev:
Rutof skrev:
Freddy skrev:

Den 130 liter tegningen som ligger i tråden koster kr. 6990. Ink mva og avgiftet. Ferdig levert kai bergen/Oslo

Det er en helt grei pris! Jeg befinner meg derimot i Stavanger-regionen. Om nødvendig tar jeg meg en helgetur med bilen.

Det vet jeg, men har ikke pris stavanger :).

Jeg tar en 130 liters gjæringstank uansett hvor den måtte ankomme. Jeg kan godt betale den med en gang. Er det innbetalings-anvisninger noen sted i tråden? Jeg ser at tråden har blitt kjeeeeempelang.

Har nå skummet gjennom hele posten, og må si jeg er storimponert!! All ære til Rutof som har påtatt seg dette ansvaret, og gjennomført jobben med tålmodighet og serviceinnstilling!

Jeg melder interesse for 2.stk 60L gjæringstanker. Koblinger og extrautstyr må jeg lese mer om, da jeg er stuptrøtt og skal på jobb om få timer. Send meg gjerne en mail med nermere info.

jonas_sagli(snabelA)hotmailDOTcom

Freddy skrev:
Jeg tar en 130 liters gjæringstank uansett hvor den måtte ankomme. Jeg kan godt betale den med en gang. Er det innbetalings-anvisninger noen sted i tråden? Jeg ser at tråden har blitt kjeeeeempelang.

Sender deg info

Shons skrev:
Har nå skummet gjennom hele posten, og må si jeg er storimponert!! All ære til Rutof som har påtatt seg dette ansvaret, og gjennomført jobben med tålmodighet og serviceinnstilling!

Jeg melder interesse for 2.stk 60L gjæringstanker. Koblinger og extrautstyr må jeg lese mer om, da jeg er stuptrøtt og skal på jobb om få timer. Send meg gjerne en mail med nermere info.

jonas_sagli(snabelA)hotmailDOTcom

Sender deg info. Oppgraderinger kan taes seinere

Kjekt om vi etterhvert får en tråd med råd og tips for disse gjæringskarene.

Vi blir jo en drøss sylferske eiere, jeg er kanskje ikke den eneste som ikke har stålkontroll når det gjelder trykksetting, temperaturovervåking, kjøling, koblinger og fåglarna vet..

Da har mange betalt. Sender mail til de som ikke har betalt. Mange som er på ferie og ikke fått med seg det i tråden.

Ikke hat mulighet å sende mail ut før. På grunn av ferie selv. ( nå sitter jeg på flyet hjem igjenn)

Rutof skrev:
Da har mange betalt. Sender mail til de som ikke har betalt. Mange som er på ferie og ikke fått med seg det i tråden.

Ikke hat mulighet å sende mail ut før. På grunn av ferie selv. ( nå sitter jeg på flyet hjem igjenn)
Det vill med andre ord si at de ikke blir sendt før alle har betalt?

magne1972 skrev:
Rutof skrev:

Det vill med andre ord si at de ikke blir sendt før alle har betalt?

De vil bli betalt uansett imorgen. Jeg ligger ut det som mangler. 30K.

Vil ha de sendt så raskt som mulig

:skitbra:
Da er de her når jeg kommer hjem fra ferie ca  :)

Bra du har litt feriepenger til overs da Rune  ;D

Jeg har et noe generelt spørsmål om koniske gjæringstanker, og det hører kanskje ikke hjemme i denne tråden, men men ……  .    Er det slik at det ikke legger seg igjen noe bunnfall på konusen, eller at det er så ubetydelig, at man slipper all omtapping av ølet i alle faser, fra primærgjæring  tom. lagring/forbruk. For meg vil det være en periode et 1/2 år ?. I tilfelle svaret er ja, blir det meget fristende for meg også.

Etter forbud fra Norbrygg styre om at jeg ikke for drive med samkjøp eller salg på Norbrygg sider. Så ligger jeg ikke ut mer info og bilder her ang. Produksjon, shipping og annet. Og de som lurer er dette samkjøp. Eneste jeg for her er en sur drage som mener jeg bruker formye tid på dette.

Dette vil fra nå komme på mail og kommer til å lage en gruppe på Facebook der enkle bilder blir lagt ut.

Denne tråden gjør at jeg er oftere på norbrygg nå i sommer enn jeg normalt ville ha vært. Oppfordrer admin til å revurdere dette.

Tilbake
Topp