• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

koniske gjærtanker 30 liter, 60 liter og 100 liter

Flott :)


Jeg nevnte forresten tidligere i tråden at jeg skulle kjøre henger fra Oslo->Trondheim. Det utgår dessverre, måtte kjøre den opp i går.
 
Hauglia skrev:
Flott :)


Jeg nevnte forresten tidligere i tråden at jeg skulle kjøre henger fra Oslo->Trondheim. Det utgår dessverre, måtte kjøre den opp i går.

Ok. Jeg er interessert i være med på fellessending/skyss til Trondheim, har bestilt 1stk 30-liter.
 
30 liter kr. 3890.-
60 liter kr 3990.-
100 liter. Kr. 5990.-
130 liter kr. 6990.-
130 liter med kjøling. kr 12990.-

hjul kr 375.-
oppgradering kraner kr. 500.-

de fleste har betalt depositum. iløpet av uken er produksjonen ferdig og klar til sending.

da må resten betales før de blir sendt. resten kan betales denne uken. enten betales alt eller vente med de siste 25%(mva). de må betales seinest når fortoling til norge. om ca. 3-4 uker. 

husk å sende mail på at du har betalt og hva du har betalt.


Rune Toft
 
Ser ut som jeg kjører en tur trøndelag i slutten av august. Regner ned at jeg for de fleste med meg oppover.
 
Rutof skrev:
Stig Andre skrev:
er det noen som har en formening om hva som er kjekt å ha av ekstrautstyr i triclamp deler, slik som blindlokk, pakninger, klammer, slange/blow off adapter osv? Følger det med blindlokk og klammer på triclamp stussene eller er de åpne?


Dette følger med.

Tri‐clamp Fittings(thermometer, sample valve, CIP cleaning ball, gaskets, tri clamps, buckle caps etc.)

Så klar til bruk.


Noen har bestilt extra klemmer og pakninger.
Buckle caps, er det klemmene til tri clamp?
Kunne du skaffet bilde av den vaske dingsen? Hvis den festes i tri clamp så håper jeg den stikker langt nok ned i tanken.
 
Da har nesten halvparten betalt. Her kommer noen bilder. Tirsdag så skal alt vœre pakket og klart til sending.
 

Vedlegg

  • A-2.jpg
    A-2.jpg
    459,5 KB · Sett: 700
  • A-3.jpg
    A-3.jpg
    518,4 KB · Sett: 706
Eit vakkert syn det der. Eg har fått mine tre 100l fra ein annan fabrikk i kina. Fekk pakken på mandag men har ikkje pakka opp endå. Sit offshore og lengtar heim...
Sjøfrakta på mine tok ca fem veker pluss omlasting på kontinentet og vidaretransport til Bergen via Oslo.
 
protto skrev:
Eit vakkert syn det der. Eg har fått mine tre 100l fra ein annan fabrikk i kina. Fekk pakken på mandag men har ikkje pakka opp endå. Sit offshore og lengtar heim...
Sjøfrakta på mine tok ca fem veker pluss omlasting på kontinentet og vidaretransport til Bergen via Oslo.

Det forstår jeg at du lengter. Frakten kan variere litt alt fra 3 til 6 uker. Kommer annpå hvilke båt du havner på. Har stort sett vært 4 uker.
 
Ser dere damene i skjørt som står og ler mens de tar bildene :)

Erlend H.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
 
Rutof skrev:
protto skrev:
Eit vakkert syn det der. Eg har fått mine tre 100l fra ein annan fabrikk i kina. Fekk pakken på mandag men har ikkje pakka opp endå. Sit offshore og lengtar heim...
Sjøfrakta på mine tok ca fem veker pluss omlasting på kontinentet og vidaretransport til Bergen via Oslo.

Det forstår jeg at du lengter. Frakten kan variere litt alt fra 3 til 6 uker. Kommer annpå hvilke båt du havner på. Har stort sett vært 4 uker.

Ja det kan det nok. Fekk opplyst navnet på skipet så eg fulgte den med marinetraffic appen. Hadde jevn fart på 20kts, og var innom Singapore ein dag på vegen.
 
Rutof skrev:
Vi har plass til flere tanker i kontaineren. Vi måtte gå opp i str. på kontaineren, dermed plass til noen flere.
Så gi rask tilbake melding om noen ønsker seg en tank.

er det noen til overs? Om ja så ta er jeg veldig interessert på minst en i 60ltr størelsen.  :)
 
Shons skrev:
Lenge siden jeg har vært her inne, regner med dette "tilbudet" er dead and gone?

Har bestil fler til andre personer med levering litt seinere. Ved å kjøpt så mange som jeg har gjort får vi en god og bedre pris.
 
Rutof skrev:
Shons skrev:
Lenge siden jeg har vært her inne, regner med dette "tilbudet" er dead and gone?

Har bestil fler til andre personer med levering litt seinere. Ved å kjøpt så mange som jeg har gjort får vi en god og bedre pris.

Hei er der noe til overs? jeg ha behov for to 60ltr single layers.og ta gjerne butterflyventiler.
 
Rene_76 skrev:
Rutof skrev:
Shons skrev:
Lenge siden jeg har vært her inne, regner med dette "tilbudet" er dead and gone?

Har bestil fler til andre personer med levering litt seinere. Ved å kjøpt så mange som jeg har gjort får vi en god og bedre pris.

Hei er der noe til overs? jeg ha behov for to 60ltr single layers.og ta gjerne butterflyventiler.

Ja plass til flere. Bestilt tanker og pilot bryggesystem på 100 liter
 
Freddy skrev:
Jøss! Er det enda plass til flere? Jeg kunne dog tenkt meg en gjæringstank ifra 120-140l.

Ny bestilling vi har startet på. Kunne 130 literen vært no? Ferdige tegninger på den. Singel layer eller med kjøling.
 
Tilbake
Topp