• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

koniske gjærtanker 30 liter, 60 liter og 100 liter

Rutof: lenge siden siste oppdatering - hva er status nå? Er konene betalt og sendt? Hadde vært artig med sporingsnummeret.
 
dagwayne skrev:
Jeg tror du må sende en PM til Rutolf, Styret tillater iikke rutolf sin aktivitet på forumet.

Stemmer dette?

Tor Gilje skrev:
Denne tråd er i levende live, rutolf forsetter som før, dette er rutolfs tråd.

I følge Tor Gilje kan Rutof fortsette?

frode_skarstein skrev:
Videre oppdateringer på dette samkjøpet skjer på denne facebooksiden:
https://www.facebook.com/groups/610124992342421/?fref=ts

Jeg har ikke Facebook, og vil gjerne holdes oppdatert, og ber om at dette fortsetter i denne tråden, tross uroen som har vært.

Samtidig er det viktig at alle gir direkte tilbakemeldinger til styret @ norbrygg.no (mailen går til alle i styret) når det er behov for det, noe jeg selv også vil gjøre.
Selv om jeg ikke har vært så aktivt deltagende her, er jeg svært misfornøyd med hvordan denne saken har blitt behandlet.
 
Lars skrev:
dagwayne skrev:
Jeg tror du må sende en PM til Rutolf, Styret tillater iikke rutolf sin aktivitet på forumet.

Stemmer dett

Tor Gilje skrev:
Denne tråd er i levende live, rutolf forsetter som før, dette er rutolfs tråd.

I følge Tor Gilje kan Rutof fortsette?

frode_skarstein skrev:
Videre oppdateringer på dette samkjøpet skjer på denne facebooksiden:
https://www.facebook.com/groups/610124992342421/?fref=ts

Jeg har ikke Facebook, og vil gjerne holdes oppdatert, og ber om at dette fortsetter i denne tråden, tross uroen som har vært.

Samtidig er det viktig at alle gir direkte tilbakemeldinger til styret @ norbrygg.no (mailen går til alle i styret) når det er behov for det, noe jeg selv også vil gjøre.
Selv om jeg ikke har vært så aktivt deltagende her, er jeg svært misfornøyd med hvordan denne saken har blitt behandlet.

Litt både ja / og Nei tilbakemeldinger fra Styret ang. rutolfs aktivitet på forumet.  Du har rett i at det ser ut som at Rutolfs aktivitet for koniske gjærtanker kan være greitt for styret??  På en annen tråd, der rutolf har samkjøp av brukte cornelius fat (Forøvrig til en god pris) opplyser rutolf at han ikke kan ha samkjøp av korneliusfat lenger på forumet pga noen "Sure drager" ,

Se ref:


Sv: Cornelius fat 19 og 9 liter ball lock
« Svar #85 på: 08 august 2013, 08:35:40 »
Svar med sitat
Etter forbud fra Norbrygg styre om at jeg ikke for drive med samkjøp eller salg på Norbrygg sider. Så ligger jeg ikke ut mer info og bilder her ang. Produksjon, shipping og annet. Og de som lurer er dette samkjøp. Eneste jeg for her er en sur drage som mener jeg bruker formye tid på dette.


Så info og bilder kommer på mail fremover.

Nye lokk og nye inn og utganger på alle fat.


Jeg blir litt forvirret av dette.  På en tråd er det greit fra styret??  På en annen tråd er det ikke greit??
 
Mail  er sendt,
Så får vi håpe skattekontorene tar seg av om en aktivitet er næring eller ikke i fremtiden, og ikke Norbryggs styre.
 
tror det er greit at du søker om å være med denne gruppa.  Rutolf godkjenner deg han skulle jeg tro, så kan du jo spørre ham der.  Veldig grei kar.

https://www.facebook.com/groups/610124992342421/?fref=ts
 
Hei

For å oppklare: trådene til Rutof lever videre, som Tor Gilje har sagt.

Eventuelle tilbakemeldinger eller kommentarer til styret kan det sendes på mail til styret(at)norbrygg.no, slik at tråden får fortsette uten flere forstyrrelser.

Jens
På vegne av styret
 
JensD skrev:
Hei

For å oppklare: trådene til Rutof lever videre, som Tor Gilje har sagt.

Eventuelle tilbakemeldinger eller kommentarer til styret kan det sendes på mail til styret(at)norbrygg.no, slik at tråden får fortsette uten flere forstyrrelser.

Jens
På vegne av styret

Hvorfor gir ingen beskjed til meg at det er ok?  Styret sendte PM til meg at jeg måtte stoppe umiddelbart eller fikk det konsekvenser. Styret har ikke greid å sende meg PM eller Mail om at det er nå ok. Syns det er rart. Så jeg forholder meg til pm'en jeg fikk
 
Da har jeg fått en fin Mail fra Jens  :biersmile:

Tankene på første felles bestilling er sendt fra fabrikk. Så nå er det bare å glede seg.
 
Hvis man har en eller flere konisk gjæringstanker med kjølingsmulighet. Hvordan styrer man temperaturen? Hvordan får en temperaturen opp eller ned?  Og kan en styre temperaturen i flere gjæringstanker samtidig? Hva koster en temperaturstyrings enhet?
 
Ramsvatn skrev:
Hvis man har en eller flere konisk gjæringstanker med kjølingsmulighet. Hvordan styrer man temperaturen? Hvordan får en temperaturen opp eller ned?  Og kan en styre temperaturen i flere gjæringstanker samtidig? Hva koster en temperaturstyrings enhet?

Hvis du tenker med kjølekappe så styres temperaturen på ølet, med å justere temperaturen på vannet/glykolen. Dette kan gjøres direkte på glykolkjøleren, men da påvirker det alle konene.
Alternativet er å sette inn motorventiler/magnetventiler på røret inn i hver kon, og åpne/lukke denne etter temperaturen på ølet. Glykolkjøleren settes på en fast temp.

Her ett eksempel på en slik kjøler

http://www.micromatic.com/draft-keg-beer/glycol-pid-MMPP4301-EP.html
 
Hei

Det er 3 stk som ikke har betalt for sine tanker på første felles bestilling. De må betales omgående eller går de videre til andre og depositum tapt. Jeg har lagt ut for de. Slik at sendingen skulle gå som planlagt.
 
Tilbake
Topp