• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

koniske gjærtanker 30 liter, 60 liter og 100 liter

Dette er sendt idag. Noe har desverre kommet feil.

Vi fikk veldig god fraktpris.

Jeg har lagt ut for frakten. Så lagt ut ganske mye penger. Så vist rask betaling av frakten hadde vært fint.  Brukte shopping budsjettet til dragen. Så hu er sur nå :)

Resten blir sendt fortløpende.
 
Fraktpris er uten mva. Så 25 % må legges til. Jeg har ikke bestilt utkjøring. Dette kan hver enkel gjøre når de ringer vist det er ønskelig.

De første er fremme imorgen.
 
u3aqypa6.jpg


130 liter som ble hentet idag
 
Da har mange fått tankene sine. Rundt 20 stk har fått de og mange er underveis. Det er ca 30 stk til å sende så litt arbeid er igjen. Butterfly blir sendt ut til de som ikke har fått det. Dette gjøres nå. Noen manglet hjul eller en pakning. Send Mail vist noe mangler så ordner jeg det så fort som mulig. Ikke send pm eller ligg på forumer. Da kan det gå hus forbi og enklere med oversikt på Mail.
 
Nå har tanken min kommet til Oslo.
Fraktet dit fra bergen, og blir ikke videresent.
Har betalt frakt, men henting der er tilnærmet like langt som til bergen for meg.
Vurderer å selge den på rot. Stå på norline Oslo, og selges for kostpris for meg (kjøp+frak til Oslo)
60 liter tank. Skal se om jeg finner det jeg har lagt ut for den.
Har forespurt norlines, og blir den ikke videresendt for en nognlunde pris, blir den solgt.


Edit.
Rune ordnet dette :)
 
magne1972 skrev:
Nå har tanken min kommet til Oslo.
Fraktet dit fra bergen, og blir ikke videresent.
Har betalt frakt, men henting der er tilnærmet like langt som til bergen for meg.
Vurderer å selge den på rot. Stå på norline Oslo, og selges for kostpris for meg (kjøp+frak til Oslo)
60 liter tank. Skal se om jeg finner det jeg har lagt ut for den.
Har forespurt norlines, og blir den ikke videresendt for en nognlunde pris, blir den solgt.

Prøve Easybring.com?
 
magne1972 skrev:
Nå har tanken min kommet til Oslo.
Fraktet dit fra bergen, og blir ikke videresent.
Har betalt frakt, men henting der er tilnærmet like langt som til bergen for meg.
Vurderer å selge den på rot. Stå på norline Oslo, og selges for kostpris for meg (kjøp+frak til Oslo)
60 liter tank. Skal se om jeg finner det jeg har lagt ut for den.
Har forespurt norlines, og blir den ikke videresendt for en nognlunde pris, blir den solgt.

Avtalte til nærmeste terminal på alle og kunne bli levert for litt extra. Det var ikke mye sjekker. Ellers har jeg annen løsning for deg.

Ring meg på 95307010
 
Hei
Synes nok 130 liter blir vel stort.Skal til og begynne med hjemmebrygging og vet ikke helt om jeg får dette til.Hva er evt.pris på denne 130ltr?
 
Tilbake
Topp