• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

koniske gjærtanker 30 liter, 60 liter og 100 liter

Jeg kan til tider være vanskelig å nå på tlf. På grunn av alvorlig i familien. Ringer da opp så snart som mulig.


Tollvesenet skal sjekke konteineren så blir tollavgifter betalt og klar til henting levering. Torsdag skal alt være klart.
 
Rutof skrev:
Jeg kan til tider være vanskelig å nå på tlf. På grunn av alvorlig i familien. Ringer da opp så snart som mulig.


Tollvesenet skal sjekke konteineren så blir tollavgifter betalt og klar til henting levering. Torsdag skal alt være klart.

Noen ide om hvor og hvordan det skal foregå?, regner med at det er en del som skal hente i Oslo
 
Viktig til de som vil ha sendt med bring. Gå inn på bring .no. å regn ut hva frakten blir. Min post nr er 5363. Sett inn mitt postnr og ditt eget. Da for du pris. Velg pakke over 40 kg. Så setter du summen Unn på min konto.

Midt Norge må desverre gå med  bring. Ikke stor interesse for felles transport.
 
Tankene er kommet til landet.

Midt Norge har kommet til Bergen. Flere som prøver å få til felles transport. Ta kontakt med hverandre på Facebook eller forum.

Bil til Sørlandet går i helgen. Så hiv deg rundt vist du skal være med der

Rune
 
Jeg skal ha flere tanker selv, og kan også ta i mot resten som skal til Tromsø.
mvh
Bryggebryggeren i Ersfjordbotn
 
BDKnutsen skrev:
For meg ser det ut til å være på kneppeskjærutstikkeren

Ingen anelse hvor det er. Kartet på Norlines sine sider viste et sted i gokk :p
Om man ikke får frakta den på sekketralle med kollektiv så må jeg prøve å finne ut av alternative transportmetoder  :jaha:
 
Dagen begynner å være på hell, blir det noe mer info om når, hvor, hvordan man henter ut det deilige stålet man har ventet på i tre måneder?
 
Rutof skrev:
Bil til Sørlandet går i helgen. Så hiv deg rundt vist du skal være med der
Jeg har ventet på informasjon på epost, har ikke vært på norbrygg på lengre tid.
Hvordan går det med min tank? Er det plass til den på bilen som skal til sørlandet?
 
Haarr skrev:
Rutof skrev:
Bil til Sørlandet går i helgen. Så hiv deg rundt vist du skal være med der
Jeg har ventet på informasjon på epost, har ikke vært på norbrygg på lengre tid.
Hvordan går det med min tank? Er det plass til den på bilen som skal til sørlandet?

Jobber med å organisere frakt rundt om. Begynner å få hodet over vannet.
Beklager at du ikke har fått Mail :(

Regner med at alle for beskjed om sine tanker innen imorgen
 
Tilbake
Topp