• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

koniske gjærtanker 30 liter, 60 liter og 100 liter

Gjøre flere endringer gjør at prisen vil bli høyere. Vi får nå fått mye med. Har gått 10 runder med de på pris.

Jobber med å få levering til Kai både i Oslo,Bergen og Trondheim. Gjør alt litt enklere og billigere

Får jeg til dette så er det plass til fler bestillinger.

Fabrikken leverer 80% av produksjonen sin til USA.
 
Rutof skrev:
Jobber med å få levering til Kai både i Oslo,Bergen og Trondheim. Gjør alt litt enklere og billigere

Får jeg til dette så er det plass til fler bestillinger.

Fabrikken leverer 80% av produksjonen sin til USA.

STOOR KUDOS til Rutof for dette :skitbra:
 
Rutof skrev:
Gjøre flere endringer gjør at prisen vil bli høyere. Vi får nå fått mye med. Har gått 10 runder med de på pris.

Jobber med å få levering til Kai både i Oslo,Bergen og Trondheim. Gjør alt litt enklere og billigere

Får jeg til dette så er det plass til fler bestillinger.

Fabrikken leverer 80% av produksjonen sin til USA.

Levering til Oslo og Bergen er avklart. Så det er plass til noen fler.

Betalings info blir sendt ut imorgen.

Ligger ut oppdaterte tegninger imorgen.


30 dagers produksjons tid og 3 uker på båt.  Så betaler vi depositumet til uken så er de her om 7 uker
 
Det har dukket opp en liten feil i mailen jeg sendt ut idag.

Skal du ha både hjul og oppgradering så kr. 175,- i dep.
Skal du bare ha oppgradering kr. 100,- i dep
Skal du bare ha hjul kr. 75,- i dep.

Beklager feilen. skal ikke gjenta seg  :bank2:

Edit: de som har betalt inn litt mer en de skulle. betaler litt mindre når resten skal betales.
 
Roar A skrev:
Hva blir prisen med kjøling og temperatur kontroll? er innteresert i 60+100 l
Roar

60 literen blir på 11400 ink mva og avgifter.100 literen litt mer ca. 12000. Har ikke prisen nøyaktig her. Er i bilen.

Oppdaterte Tegninger kommet. Laster de opp litt seinere idag.
 
her er tegninger
 

Vedlegg

  • Drawing of 60L Fermenter -- Single layer 2013-06-03.pdf
    146,4 KB · Sett: 217
  • Drawing of 100L Fermenter -- Single layer 2013-06-03.pdf
    146 KB · Sett: 75
  • Drawing of 130L Fermenter -- Single layer 2013-06-03.pdf
    139,8 KB · Sett: 72
  • Drawing of 130L Fermenter three layers 2013-05-27.pdf
    177,9 KB · Sett: 108
her var de
 

Vedlegg

  • Drawing of 30L Fermenter -- Single layer 2013-06-03.pdf
    137,1 KB · Sett: 132
  • Drawing of 60L Fermenter -- Three layers 2013-06-03.pdf
    167,3 KB · Sett: 194
er det noen som har en formening om hva som er kjekt å ha av ekstrautstyr i triclamp deler, slik som blindlokk, pakninger, klammer, slange/blow off adapter osv? Følger det med blindlokk og klammer på triclamp stussene eller er de åpne?
 
Stig Andre skrev:
er det noen som har en formening om hva som er kjekt å ha av ekstrautstyr i triclamp deler, slik som blindlokk, pakninger, klammer, slange/blow off adapter osv? Følger det med blindlokk og klammer på triclamp stussene eller er de åpne?


Dette følger med.

Tri‐clamp Fittings(thermometer, sample valve, CIP cleaning ball, gaskets, tri clamps, buckle caps etc.)

Så klar til bruk.


Noen har bestilt extra klemmer og pakninger.
 
Dette blir jo helt konge, har akkurat overført første del av betalinga.

Ser på tegningenen at 60-litern har bein som er boltet fast, men jeg synes å huske at jeg så bilde av denne med påsveiste føtter.

Hva er riktig?

Mvh,
Erlend H.
 
Erlend H. skrev:
Dette blir jo helt konge, har akkurat overført første del av betalinga.

Ser på tegningenen at 60-litern har bein som er boltet fast, men jeg synes å huske at jeg så bilde av denne med påsveiste føtter.

Hva er riktig?

Mvh,
Erlend H.

Beina er boltet. Kunne velge begge deler. Valgte det på grunn av at noen ikke skal bruke beina. Vist noen vil ha påsveiste så kan de få det.

Blir konge tanker. Fått mye med.
 
Hvordan blir du å gjøre det med disse reservedelene? Er dette noe du blir å distribuere etterhvert som folk trenger eller?

Rutof skrev:
MagneS skrev:
Jeg er interessert i en 60 liter, med oppgraderte kraner og tc på termometerkoblingen.

Er det gummipakning på lokket? I så fall, er det mulig å få med en ekstra pakning (til å ha i reserve)?

Vi for ta ut 2% ut i reservedeler og pakninger. Så skal ta med mye av det meste.

Kraner og klemmer blir tatt ut som reserve deler
 
Havgapet Bryggerlag skrev:
Hvordan blir du å gjøre det med disse reservedelene? Er dette noe du blir å distribuere etterhvert som folk trenger eller?

Rutof skrev:
MagneS skrev:
Jeg er interessert i en 60 liter, med oppgraderte kraner og tc på termometerkoblingen.

Er det gummipakning på lokket? I så fall, er det mulig å få med en ekstra pakning (til å ha i reserve)?


Vi for ta ut 2% ut i reservedeler og pakninger. Så skal ta med mye av det meste.

Kraner og klemmer blir tatt ut som reserve deler

Tenkt litt på det. Enten å fordele det etter behov eller fordele det med engang. Kan også finne noen i hvert fylke som tar ansvaret og holder på delene og fordeler hver behov.
 
Rutof skrev:
her er tegninger
Har bare sett på 60 liter'n, men synes målene er litt merkelige.
Tenkte å finne ut bredden ut fra målene oppgitt, men det tyder på at tanken ikke er tegnet i målestokk.
 
Tilbake
Topp