Kundebehandlingen hos Brewshop?

Fant fram en gammel maltpose fra Brew Shop nå og den virker egentlig tykk nok ut. Litt delt om jeg ønsker mer tykk plast eller ikke
BS pakker uansett alt i hvite poser utapå så er ikke sikkert de merket om det var lekk
Jeg bestiller maltmiksen til Arrogant Bastard i dag, så får vi se hvordan den kommer fram. Sikkert sju-åtte poser på den bestillinga siden de følger tråden her. :cool:

Det er lovt til å bli forbanna (uansett side), og det er lov til å gi honnør (generelt).
Tenker denne tråden gjør begge deler, men jeg tar personlig ingen sin side…
Vi er imidlertid i et gjensidig (kjærlighets-) forhold. Jeg ville ikke vært foruten noen av dere.

Takk til alle våre samarbeidspartnere og våre medlemmer som sammen bidrar til å holde øl

Jeg bestiller maltmiksen til Arrogant Bastard i dag, så får vi se hvordan den kommer fram. Sikkert sju-åtte poser på den bestillinga siden de følger tråden her. :cool:
Den var ferdig pakket nå tror jeg

_5c87764b-44f7-4522-8bc1-5959ddef16ec.jpg

Fikk henta pakken i dag. Greit solid nok pappeske skjært ned til å passe innholdet. 25 kg maltsekk nederst i eska, stor bærepose med resten inni oppå denne. Arrogant Bastard maltmiksen i en pose, brown malt i en annen og cara gold i en tredje. Alle posene hele, og lukket med strips. Skal det brukes tykkere poser på dette så må man til med bossekk/avfallssekk kvalitet. Men - jeg ser hvordan det kan skje at posene får hull hvis de får leve litt nedi kassa der, papp kan fort ha skarpe kanter og er det et komplett maltsett til 25 liters batch i posen så ser jeg for meg at posen kan ta skade av det.

Nå var det en veldig negativ tone her, jeg skal ærlig innrømme at jeg stort sett bruker Ølbrygging fordi jeg kan hente selv, men de erfaringene jeg har med Brewshop har vært intet annet enn superb...

En hendelse som sitter som støpt i minnet er når jeg uprøvd kjøpte 6 picnic tap 2.0... Jeg fikk det ikke til å fungere, skrev til Brewshop og de svarte umiddelbart(etter stengetid) og ville gjerne løse mitt problem..

Etter litt frem og tilbake satt vi oss litt fast, så det Brewshop gjorde da, var å arrangere så jeg kunne få en live samtale med produsent og designer av picnic tap 2.0(Trong), både Brewshop og Trong ga av hele seg, og etter en 2 timers samtale med Trong så fungerte alle kranene problemfritt...

Jeg forstår at alle har dårlige dager og da kan private følelser renne inn i arbeidslivet og det bør det selvfølgelig ikke gjøre, men vi er da mennesker og ikke maskiner og shit happens...

Her har en sentral person fra Brewshop(som sikkert har sitt å stri med, kanskje spesielt med å ha måtte fylle skoene til Bryggselvs kunder, samtidig som de skal opprettholde det de allerede har, i en tid hvor absolutt alt er dyrt, uforutsigbar og vanskelig) likevel tatt seg tid, igjen, utenom åpningstider, kommet til forumet og prøver å få dette til å henge på greip og gi mening for oss alle, inkludert trådstarter, og unnskyld franske min, uten å bøye seg over og ta penis både forfra og bakfra..

Seriøst, kunden har faktisk ikke alltid rett, og jeg må si at jeg syns det at Brewshop her faktisk prøver å få sagt sin mening uten å legge seg flat, er nydelig...

Tross alt "kunden har alltid rett", er bare første halvdel av sitt opprinnelig sitat. "kunden har alltid rett, i forhold til smak." er helheten. Inn

Kanskje er det bare meg, men når noen vil ordne opp og finne en løsning, så blir jeg indignert når motparten bare forholder seg butthurt, ikke at jeg skal påstå at noen er noe, men seriøst, her er partene solpass engasjert, at om de vil ha en løsning så finner de en :)
Flott, har du noen tips ang. Picnictap å dele? Jeg har strevet litt med de også.

Tilbake
Topp