Hei,
Har fått litt rester av spesialmalt etter et par aktive bryggehelger og lurer på om det er noen vennlige sjeler som kunne være så snille å hjelpe meg med oppskrifter så jeg kunne få brukt det opp, det er ferdig knust og usikker på hvor lenge de holder seg.
Har lett høyt og lavt etter noe som kanskje kan passe men har nok søkt på feil ord. :attevar:
Har ca
300g biscuit malt
500g dark crystal
850g Pale chocolate
300g crystal malt
950g carafa special III
Regner med det holder til opp til flere mørke øl og kanskje en ASIBA/Dunkelweizen.
Har 5 øl som står og gjærer og har planer om å prøve å gjenbruke gjær fra noen av disse.
En wit på WLP400
En IPA på WLP001
En American Amber på WLP007
En Mild på safale 04
En bitter på WLP002
Brygger batcher på ca 25 liter om gangen.
På forhånd takk
Har fått litt rester av spesialmalt etter et par aktive bryggehelger og lurer på om det er noen vennlige sjeler som kunne være så snille å hjelpe meg med oppskrifter så jeg kunne få brukt det opp, det er ferdig knust og usikker på hvor lenge de holder seg.
Har lett høyt og lavt etter noe som kanskje kan passe men har nok søkt på feil ord. :attevar:
Har ca
300g biscuit malt
500g dark crystal
850g Pale chocolate
300g crystal malt
950g carafa special III
Regner med det holder til opp til flere mørke øl og kanskje en ASIBA/Dunkelweizen.
Har 5 øl som står og gjærer og har planer om å prøve å gjenbruke gjær fra noen av disse.
En wit på WLP400
En IPA på WLP001
En American Amber på WLP007
En Mild på safale 04
En bitter på WLP002
Brygger batcher på ca 25 liter om gangen.
På forhånd takk