Kva slags pumpe funkar til alt?

Hei,

Eg skal bygge eit bryggeoppsett og er på jakt etter ei god pumpe. Har sett mykje på Ikawa MD20, March, Chugger (den på Bryggselv) og Xylene (på Bryggmaker), samt denne litt rimeligare varianten: http://www.ebay.com/itm/19063586892...NX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_2007wt_708 .

Eg har planar om å bygge eit RIMS system med varmeelementet i serie med pumpa under mesking. Eg ønskar også å kunne bruke RIMS-tuba som eit ekstra varmeelement under kok (det skulle vel gå greit?) og pumpa bør difor tåle kokande vørter, samt trub. Kan evt. bruke eit eller anna humlefilter før pumpa (tips?). Eg ønsker også at pumpa skal kunne brukast ilag med motstraumskjølar og/eller whirlpooling.

Når vi er inne på det lurer eg på om det går greit å whirlpoole før nedkjøling i motstraumskjølar på noko vis? Kunne f.eks. sette igang whirlpool på slutten av koketida?!

Slik det ser ut til no er det kun Chugger/March og Ikawa som klarer kokande vørter i lang tid? Det fristar at Xylene ifølge rykta er stillegåande samt stålhus men har skjønt at den er speca for 95grC. Er støyen på Chugger-pumpene uoverlevelig? Er det mogleg å regulere farta på Chugger/March elektronisk på noko vis? Er det andre alternativ eg har oversett?

Takkar for alle svar :)

Sigvald
 
Jeg har laget meg dette oppsettet. Jeg har dessverre ikke fått testet chugger pumpa, så jeg vet ikke om den klarer wirlpooling. Tanken er. Pumpe til sirkulering og kjøling. Treveis ventil i begge ender.
ImageUploadedByTapatalk1432367356.821787.jpg
ImageUploadedByTapatalk1432367634.207973.jpg
 
Hei

Jeg har chugger og rims, og de fungere utmerket. Chugger pumpen er jeg super fornøyd med. Alt i rustfritt. Du må bare montere pumpen i gulvet forde den resonerer ganske mye, å henger den i et bord el fungere hele bordet som en høytaler. Mens all resonans slår dødt mot betongen og støyen forsvinner nesten helt. Og lag en skjerm slik at det ikke kommer søl mot den åpne delen av motoren, det demper også lyden litt. Men ikke sats på å kjøre kokende veske gjennom pumpa og rims røret over tid. Forde da høres hele rims røret ut som en kjiip vannkoker rett før den koker,, hele tiden, er ikke noe å satse på. Pluss at kokende vann under trykk, jeg mener vist du har en kobling eller slange som hopper av,,, :-(
Men pumpen og rimsrør generellt,, tipp topp tommelen opp!! :)

20150523_111439.jpg 20150523_111429.jpg
 
Takker for svar, dette var nyttig! Eg må innrømme at eg hadde gløymt faren for brannskader ved kokande vørter under trykk! Når eit RIMS-rør i tillegg fungerar dårleg under koking så slår eg meg til ro med at dette er ein dårleg ide.

Grunnen til at eg ønska å gjere dette er at eg ønsker å bruke samme kjele til mesking og koking for å holde det litt kompakt. Planen var å meske og skylle med falsk bunn for å tømme dette i ein gjæringsdunk. Dernest skal bunnen ut og kjelen vaskast før kok i samme kjele. Erfaringsmessig er kokeplata på komfyren litt i svakaste laget og eg ønska å kunne bruke varmeelementet også under koking. Kva med å putte varmeelementet under den falske botnen? Er det nokon som har erfaring med det? Slik eg forstår vil det auka dødvolumet under silbotnen føre til ein tynnare mesk og mindre skyllevatn, samt at det blir vanskeligare å whirlpoole og å holde kjelen rein. Eller er det berre eg som tenker at dette kan være problem?

Eit anna alternativ kan vel være å bruke RIMS-røret for å oppnå kok men ikkje under sjølve kokinga?

Eg har også undra over om det med eit RIMS-rør går an å kutte ut HLT? Kanskje ein kunne kople RIMS-røret rett på kjøkkenspringen og få riktig temperatur ut på andre sida til skylling? (Edit: Dette krever sikker usannsynlig høg effekt)

Takker.
 
Sist redigert:
Da har jeg testet med vann. Ser ut som wirlpool skal virke. En pumpe til alt. 3 stk treveis ventiler. Sirkulasjon gjennom herms. Flytte vørter fra mesketank til koketank. Sirkulere gjennom motstrømskjøler. Tømme koketank gjennom inline oksygentilførsel ImageUploadedByTapatalk1432491559.100326.jpgImageUploadedByTapatalk1432491587.837659.jpgImageUploadedByTapatalk1432491607.459690.jpgImageUploadedByTapatalk1432491630.171491.jpg
 
Tilbake
Topp