Literanvisning i BB30 V3

ChristopherB

Norbrygg-medlem
Hei!

Fant en post her inne en gang med en som hadde skrevet litt om hvordan han hadde målt opp innvendig i BB30 for å vise hvor mange liter , som førstegangsbrygger nå til helgen ser jeg for meg at det kan være litt greit å ha :)

Noen som har noen innspill?
 
Hei!

Fant en post her inne en gang med en som hadde skrevet litt om hvordan han hadde målt opp innvendig i BB30 for å vise hvor mange liter , som førstegangsbrygger nå til helgen ser jeg for meg at det kan være litt greit å ha :)

Noen som har noen innspill?

Hei.
Mente du denne tråden: http://forum.norbrygg.no/threads/nykonvertert-fra-brewster-til-bb30.21412/#post-215263?
Her er i alle fall en finfin forklaring på hvordan man kan se hvor mange liter man har oppi.

Det er også en egen "avdeling" her på forumet hvor utgangspunktet for de fleste trådene er BB30 og BB60. Du finner den fra første siden på forumet.
Ellers så fungerer søkefunksjonen helt ypperlig her på forumet. Så om du lurer på noe kan du teste den, evt. mens du venter... enten på at det skal begynne å koke, eller at noen svarer deg i en annen tråd... ;)
 
Så bra. :)
Det er også utrolig mange dyktige folk her som er flinke til å dele med sin kunnskap. Så all ære til dem. Og til moderatorene/administratorene (forumets "pådrivere") som gir oss andre muligheten til å lære av dem alle.
 
Tilbake
Topp