Såpesmak?Jeg får klar og tydelig såpesmak av LJ. Derfor har jeg gitt opp det. Finnes heldigvis gode alternativer.
Har brygget noen år og ganske mange av Lucky. Men såpe var noe nytt. Tenker smaken er som bakenJeg får klar og tydelig såpesmak av LJ. Derfor har jeg gitt opp det. Finnes heldigvis gode alternativer.
Må nok skylle bedre etter vask med oppvasktabletterSåpesmak?
Har brygget noen år og ganske mange av Lucky. Men såpe var noe nytt. Tenker smaken er som baken
Jeg har heller aldri likt Lucky Jack, men det er dog i overkant respektløst å påstå at ølet smaker rumpe! Og Mike gjør så godt han kan!Såpesmak?
Har brygget noen år og ganske mange av Lucky. Men såpe var noe nytt. Tenker smaken er som baken
"Folk" var kodeord for "Einar Michelsen", jaAt det var. ;-) Mitt eneste nyttårsforsett var å ikke kjøpe en eneste Hansa IPA i 2025. Hittil har det gått fint, men jeg håper ikke Hansa går konk pga. meg.
Ja jeg digger Lucky Jack og synes den er balansert og fin. Men helt ok at folk har en annen oppfatning. Skjønner ikke helt hvorfor dette sporet av igrunn. Spørsmålet mitt handlet om vannprofilJeg har heller aldri likt Lucky Jack, men det er dog i overkant respektløst å påstå at ølet smaker rumpe! Og Mike gjør så godt han kan!![]()
My badJa jeg digger Lucky Jack og synes den er balansert og fin. Men helt ok at folk har en annen oppfatning. Skjønner ikke helt hvorfor dette sporet av igrunn. Spørsmålet mitt handlet om vannprofil
Ja kunne ha formulert meg litt anderledesMy bad. (Men trådtittelen innbyr litt til det
.)
Velkommen til Norbrygg forumSkjønner ikke helt hvorfor dette sporet av igrunn.
FtfyVelkommen tilNorbryggforum
Jeg sletter/flytter faktisk en del innlegg (inkluderer ofte mine egneVelkommen til Norbrygg forum![]()
Har brukt denne vannjustering på de siste bryggene med Lucky Jack ikke ulik butikkversjon.Ja kunne ha formulert meg litt anderledes
0 på 2 av de?Har brukt denne vannjustering på de siste bryggene med Lucky Jack ikke ulik butikkversjon.
![]()
2/0 ratio ca?Nei skal ikke være det, Vis vedlegget 71581
Aner ikke årsaken og jeg skjønner jeg er omtrent alene. Men har fått såpesmak hver gang jeg har smakt denne.Såpesmak?
Koriander?Kan få såpe av annet øl også, spesielt merker jeg det med f.eks. Idaho 7. Men det er nok en genetisk feil hos meg.