lund teknik spørsmål

Hei, jeg skal bestille co2-greiene fra lund teknik, pluss noen fat.
Ser ut som det er helt streit utstyr for mitt bruk, og har lest at de funker fett.
Jeg er bestillingsjomfru mtp utlandet og har noen spørsmål.
Ser at frakt for fire fat er 450kr , samt at de trekker fra dansk skatt/moms.

Hvor mye blir det å betale til staten/posten når pakken kommer til norge?
Bare momsen?
Hvor lang leveringstid kan man regne på?
 
Mva regnes fra totalverdi på pakken inkl. frakt (i tilfelle du ikke har tatt med frakt i beregningen)

Fortollingsgebyr varierer litt, men rundt 300 kr må du vel regne med.
 
Hmm, kompis kjøpte fat/CO2 pakka. Tror han måtte ut med, uhm, 840,- kr på posten før han fikk den. CO2 og 4 fat tror jeg det var fra Lund.
 
Når du bestiller fra utlandet må du betale MVA (25%) og fortollingsgebyr til tollvesenet/posten i etterkant:

(varens verdi + fraktkostnad) * 0,25 + fortollingsgebyr.

For tiden er postens sats kr. 261,- for fortolling av sendinger med verdi over kr. 1000,-.
 
Noen som vet om lund selger stoutkran? Sjekket litt på siden deres og den ene krana har ganske tynn tupp men er kanskje ingen stoutkran?
 
Ok. Takk for raskt svar, er det noen av kranene som er mer valuta for penga enn andre, erfaringsmessig. Er ikke redd for å legge i 200 kr for ei bedre kran. Har ikke peiling på dette.
 
Har en jeg kjøpte på ebay for en stund siden, litt vinglette i koblingen mellom kran og hendel, men funker fint. Men kjøper du fra en nettbutikk i UK får du nok en bra kran. De tar øl tapping seriøst der borte. Er ikke lenge i bussnis i UK om du leverer kina kvalitet vil jeg tro. Gå for noe rundt 700 - 1000 er mitt tips
 
Tilbake
Topp