Medlemskap hos NRBL

Hei

jeg har i fjor begynnt med brygging og leter etter folk som jeg kan utveksle erfaringer med. Jeg savner informasjon her om bryggerlauget deres (hva skjer, hvor, hvordan blir medlem, hva det koster etc.).

Kanskje noen kunne lagen en "sticky" emne her der det informeres litt om lauget.
 
Send en PM til Albech så ordner innmeldingen seg.

Som du ser av nedenstående tråd så er neste fellesevenemang Kvartalsmøtet. Ta del i den tråden så skjer ting.
 
Heisan - der var du jo! :)  Knut A vil sikkert komem med betalingsinfo.

Vi legger også ut informasjon om aktiviteter i denne tråden.  Det spenner fra felles bryggedager, sosiale arrangementer (Temakvelder, Julebord, sommerfest ol) til deltagelse på andre arrangementer.  Vi skal være med på NM i hjemmebrygging 27/4, både med fellesbrygg og enkeltmedlemmers brygg.

Håper du kan finne deg tilrette hos oss.  Flere av oss benytter også Speidel Braumeister, så det kan være gode tips å plukke opp.

MVH

Morten M
 
Per Abich skrev:
Hei

jeg har i fjor begynnt med brygging og leter etter folk som jeg kan utveksle erfaringer med. Jeg savner informasjon her om bryggerlauget deres (hva skjer, hvor, hvordan blir medlem, hva det koster etc.).

Kanskje noen kunne lagen en "sticky" emne her der det informeres litt om lauget.
Da ønsker vi Per velkommen i NRBL
 
Hjertelig velkommen...
Gøy med nye folk, ser frem til og bli kjent med deg.
 
Jeg må dessverre drar på en firmatur til Hafjell i helga (stakkars meg) slik at jeg ikke har tid.  Men gjerne neste gang.

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
 
Tilbake
Topp