Fikk svar på Facebook nå. Vi er velkomne, men det er visst mannen hennes som er bryggeren av dem.
Skulle forøvrig likt å sitte i morgenmøtet til HA i går når de kommer med den saken som oppslag dagen etter at den var et loft på ringsakerseksjonen. Vitner om at noen har utført ekstremt god redaksjonell dømmekraft på dag 1 :klovn:
Uansett: Skal vi prøve å få til noe en søndag formiddag eller en kveld i uka (etter leggetid). Tenker de kanskje har best tid til å ta oss i mot når de ikke har så mange gjester ellers.
For min del passer det greit med ettermiddag/kveld på ukedag, usikkert med helg de neste ukene grunnet elgjakt..
(Men for all del, vil de fleste på søndag så skal jeg prøve å få det til..)
Helt klart med på det. Dato er også viktig, spesielt for oss som har en haug med små unger. Jeg skal få med makkeren min. Vi er i ferd med å utvide oss litt innover i skogen i Løten hehe.
Tingnes høres veldig bra ut, og det hadde vært veldig interessant å sett seg litt rundt der.
Men som et førstetreff så tror jeg Moelv blir litt mindre "formelt" og at det kommer flere folk siden det ligger med midt i regionen.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.