Mjøsregionen

Ny artikkel i dag i Hamar Arbeiderblad i dag.
Tipper Tingnes Spiseri synes det er stas å få besøk av endel hjemmebryggere.
 

Vedlegg

  • bilde.jpg
    bilde.jpg
    137,1 KB · Sett: 380
Fikk svar på Facebook nå. Vi er velkomne, men det er visst mannen hennes som er bryggeren av dem.

Skulle forøvrig likt å sitte i morgenmøtet til HA i går når de kommer med den saken som oppslag dagen etter at den var et loft på ringsakerseksjonen. Vitner om at noen har utført ekstremt god redaksjonell dømmekraft på dag 1  :klovn:


Uansett: Skal vi prøve å få til noe en søndag formiddag eller en kveld i uka (etter leggetid). Tenker de kanskje har best tid til å ta oss i mot når de ikke har så mange gjester ellers.
 
For min del passer det greit med ettermiddag/kveld på ukedag, usikkert med helg de neste ukene grunnet elgjakt..
(Men for all del, vil de fleste på søndag så skal jeg prøve å få det til..)
 
Løfter litt på denne, det høres veldig interessant ut.

Av erfaring så er mye gjort bare en dato blir satt, så hva med å samles til en prat søndag 3. februar kl. 1600 på mjøskroa i Moelv?
 
Helt klart med på det. Dato er også viktig, spesielt for oss som har en haug med små unger. Jeg skal få med makkeren min. Vi er i ferd med å utvide oss litt innover i skogen i Løten hehe.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 
Jeg er klar!! Lurt å sette en dato..

Btw er det noen fra mjøsregionen som skal på hjemmebryggerdager hos Nøgne Ø? Isåfall kunne man kanskje samkjøre?

Mvh Ole
 
hvorfor ikke holde seg til mjøskroa som ble foreslått først.
passe avstand både for de på lillehammer og hamar.
 
Auda. Jeg har fått svar fra Bente nå om at de kan ta oss i mot den 3.

Jeg går for blomkålsuppe til 89.

Skal vi prøve 12 eller er det for tidlig?
 
12 er tidlig for meg på en lørdag.
hvor er tingnes da?
er ikke hverdag på feil side av mjøsa.
 
Tingnes høres veldig bra ut, og det hadde vært veldig interessant å sett seg litt rundt der.
Men som et førstetreff så tror jeg Moelv blir litt mindre "formelt" og at det kommer flere folk siden det ligger med midt i regionen.
 
Tilbake
Topp