Mjøsregionen

Godt plassert i mjøsregionen, så da melder jeg meg inn her..

Har verken bil eller lappen, så er ikke alltid like enkelt å reise rundt, men skal nok ikke se bort ifra at jeg blir med på en ting eller to  :biersmile:
 
Vi er vel flere fra Lillehammer som skal i veg, så det må da gå an å få samkjørt det :) Gleder meg veldig til dette.
 
Ja, da nærmer det seg. Er det noen som har en idé om hvor mange vi blir? Mulig det blir så jeg kjører, så hvis jeg gjør det er det mulig å få sitte på om noen skulle ønske det.
 
jeg som trodde det skulle være klokken 12.
skal til lillehammer på middag til kl.16 jeg.
 
blir omtrent som et buebyggerkurs jeg mener jeg er på meldt på, men er ikke sikker fordi han som styrer hele greia gir litt dårlig info.
blir spent på begge deler jeg nå.
ble det moelv eller tingnes?
 
Vi har hatt et dødsfall litt uti slekta, og har fått besøk fra langveisfarende som skal på begravelse tirsdag. Derfor må jeg stå over i dag, men jeg er veldig ivrig på dette så jeg er med på alt senere :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
 
Har dessverre ikke mulighet å komme kl. 12:00 i dag, men kommer gjerne på et møte en annen gang.
Lykke til med etablering av en mjøsklubb.
 
roba skrev:
Har dessverre ikke mulighet å komme kl. 12:00 i dag, men kommer gjerne på et møte en annen gang.
Lykke til med etablering av en mjøsklubb.

Synd du ikke kan komme. Det ser ut som at vi trenger et par lykkeønskinger, for dette har ikke vært lett å orge.

Hvem er det som kommer?
 
christoph skrev:
roba skrev:
Har dessverre ikke mulighet å komme kl. 12:00 i dag, men kommer gjerne på et møte en annen gang.
Lykke til med etablering av en mjøsklubb.

Synd du ikke kan komme. Det ser ut som at vi trenger et par lykkeønskinger, for dette har ikke vært lett å orge.

Hvem er det som kommer?

Det er som alt annet som skal orges i innlandet ;)

Je kjem!
 
Tilbake
Topp