Ekornskurken
Norbrygg-medlem
Har du vært oppi den nye kontrolleren enda? Håper fortsatt på bilder! @Stig Berntsen
Har du vært oppi den nye kontrolleren enda? Håper fortsatt på bilder! @Stig Berntsen
Har du modifisert denne krana Espen? Har akkurat makan, men den er litt for romstor mot pumpa, og da passer ikke rørbendet...1 stk 100mm rør
1 stk kran
4 stk bend
1 stk gjenget nippel
1 stk Loctite 577
Fikset link og tatt med Loctite
Jeg har brukt Roflex 3x0,75mm2 til pumper og 2x1,5mm2 til elementer. Hirschmann- og Binderkoblingene kjøpte jeg hos Elfa. Panelet er skrudd fast til et vinkeljern festet til en trekloss som passer akkurat inn i håndtaket på Speidelen.
Kappet av sekskantbiten på pumpa som du ser på bilde 1.Har du modifisert denne krana Espen? Har akkurat makan, men den er litt for romstor mot pumpa, og da passer ikke rørbendet...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kjøpte fra Elfa 144-43-511 og 144-43-610 og skjøtet med en tynn 3 lederkabel.En stund siden du skrev dette - men prøver likevel. Hvordan forlenget du kabelen til temperatursensoren?
Ja nettop, det er det jeg trenger å gjøre.Montert en bryter slik at jeg kan overstyre kontrolleren. Får ikke lastet opp bilde da dette ikke virker for øyeblikket.