Montere tappekran, bruke biltema pakningssilikon?

Rød tubesillikon er ikke anbefalt.
Jeg ville ihvertfall valgt noe annet. Mye fint å få av silikonmatter på bt og co....
Ellers er vel o-ring også greit, såfremt de er av ptfe (teflon) eller viton.
Gjengeteip fungerer også, men ikke på gjennomføring. Der må du ha pakning/o-ring....

larstore skrev:
Har omsider fått kjøpt meg en gjennomføring + kuleventil på Biltema.

Når du seier gjennomføring meiner du då ei båtgjennomføring eller noko anna ?  Biltema har vel nokre messingbåtgjennomføringar (og nokon i plast)  - rustfritt har dei såvidt eg veit ikkje.  Nokre båtgjennomføringar har vel spor til å leggja ein O-ring i (som då vanlegvis er på utsida av båten - funkar vel greit på plastbåtar) - ei slik løysing vil også verka om det du har på innsida er flatt eller o-ringen tek opp for eventuell krumming.    På utsida vil det då kun vera behov for å bruka ein mutter for å skru o-ringen mot kjelen - så er det tett den vegen.    Deretter må ha gjengetape på gjengene på utsida av gjennomføringa før du skrur på kranen - og denne tapen tettar resten av lekkasjesjansane.

No er det forskjellig syn på dette her på Norbrygg  men eg seier no ifrå likevel:   messing inneheldt bly og blyinnhaldet kan variera ein del mellom forskjellige typar messing.   Eit båtgjennomføring er laga for akkurat det og der er ikkje næringsmiddelbruk viktig.   Sure væsker er heller ikkje optimalt når det gjeld blyhaldige produkt.

Blyet i messing går ikkje samans med kopparet og sinken som messingen ellers er sett samans av så det vil liggja som små korn i metallet.  Slikt bly som er på overflata kan du fjerna ved å bruka 2 delar 5% eddik og 1 del 3% hydrogenperoksyd. Men obs - her må ein vera på vakt for det kan gå svært fort og går det for langt må ein gjera det omigjen..   Bly akkumulerar seg i kroppen over tid.  3% hydrogenperoksyd får du på Apotek.  Det er då ofte rimelegare og enklare å gå til ein butikk som har båtustyr og kjøpa ei båtgjennomføring i rustfritt stål - men det kostar nokre kroner meir.  

Men som sagt - du finn sikkert mange som har brukt tilsvarande båtgjennomføring i mange år og som vil hevda at dette kan ein leva med.  Du finn meir informasjon om bly og andre metall i "how to brew" - appendix G.  

Når det gjeld   tetningsmiddel - så ser du også at mange anbefaler TEC7.    Eg har ikkje funne noko datablad som fortel at TEC7 er godkjent for bruk i direkte kontakt med flytande næringsmidlar - men mange brukar dette.   Det fins datablad der ein fortel at TEC7 er "næringsmiddelgodkjent" som fliselim og fugemasse for tak og vegger i rom der ein tilvirkar næringsmidlar (når den er heilt herda) og som det står: "Thereby,  a contact of the entirely cured adhesive and sealant, respectively, with foodstuffs for a short period of time is safe".   Eg oppfattar den ikkje som næringsmiddelgodkjent slik vi brukar den - iallefall ikkje av den godkjenninga.

Men så dreiar det seg også om kor stort område som vert eksponert og her får ein velja.  På samme måte som ein må velja om ein vil bruka noko med udefinerbart blyinnhald i.  

Mener at jeg etter omstendelig lesing, oversetting og diverse annet fant ut at TEC7 skal være såkalt "godkjent i næringsmiddelproduksjon" og konkluderte med at dette må være godt nok med tanke på den korte tidsperioden den er i kontakt med væsken. Min krane var tilnærmet tett bare ved å tighte mutterne, og TEC7 ble brukt kun til ekstra tetting. Nå husker jeg dessverre ikke hvor jeg fant databladet, men det var på produsentens hjemmeside.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg brukte en stund selvlaget pakninger av clas Ohlson sin bakematte av silikon. Fungerer fint så lenge du ikke strammer for hardt. Byttet I sommer ut messinggjennomføringen I meskekaret med rustfritt og o-ring. Bruker fortsatt den gamle patenten I vanntanken.

Jeg brukte en stund hjemmemekka pakninger av clas Ohlson sin bakematte av silikon. Fungerer fint så lenge du ikke strammer for hardt. Byttet I sommer ut messinggjennomføringen I meskekaret med rustfritt og o-ring. Bruker fortsatt den gamle patenten I vanntanken.

CO sin bakematte blir mange-mange pakninger :)
Billigeste pakninger jeg har :)
Dønn tette, og næringsmiddelgodkjent til 250 grader  :ilike:

Edit.... Et tips for halvtoms o.l. ....
Slip til en skarp halvtom eller det du trenger, så stanser du lett ut senterhull med et realt hammerslag, tre koblingen rundt, og klipp. Akuratt passe, pent og tett ;)

Tilbake
Topp