Info om innbetaling ble sendt ut på mail i desember. Men pga enkelte spesialmedlemskap (Førde og omland ølklubb) fikk nok ikke du den mailen (antar det er årsaken i hvert fall). Når du da ikke står som betalt medlem i medlemssystemet vil det etter en tid gå en automatisk dings som setter deg tilbake til "Registrert bruker" i forumet.
Jeg synes det er helt skammelig at folk tar i bruk slike begrep på et hobby- forum, og det attpåtil for en eller annen bagatellmessig feil.
Det er til å bli helt matt av!!!
Du bør rett og slett be helt uforbeholdent om unnskyldning! :-(
Jeg synes det er helt skammelig at folk tar i bruk slike begrep på et hobby- forum, og det attpåtil for en eller annen bagatellmessig feil.
Det er til å bli helt matt av!!!
Du bør rett og slett be helt uforbeholdent om unnskyldning! :-(
Nå da Svein, jeg synes vi bør ha friskt i minne den gangen NSDAP renset medlemslista i april 1936. Det var også med faktura, fascistenes favorittvåpen.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.