Nesten katastrofe

Kom ned i kjellaren for å tappa "ein liten til" frå frontmontert Intertap kran på kjøleskapet og det var vått på golvet. Kranen har leke og flaska under drip-tray var full. Har ikkje opplevd dette før på ca. 15 brygg på fat. Har lete ølslangen vore kopla på fatet og berre stengt kranen. Hadde eg ikkje gått ned for påfyll hadde eg hatt 18 liter øl på kjellargolvet i morgon. Kva er vanleg praksis? Stola på kranen, eller kopla frå?
 
Når kranen er lukka skal trykket i ølslangen sørge for at åpningen held seg lukka. Kan det være partikler, sedimenter, gjærrester, noke som har lagt seg i kranen eller pakningene som har ført til at den ikkje har vore heilt lukka?
 
Lakk det ut tuten på krana?

Koblet du fra etterpå eller ble det tett etter at du tappet deg en øl?
 
Jeg monterte spiralfjær i mine kraner. Måtte kappe fjæra for å få den til å passe. Nå lukker krana seg når jeg slipper.
 
Lakk det ut tuten på krana?

Koblet du fra etterpå eller ble det tett etter at du tappet deg en øl?
Det dryppa ut tuten, ja. Det er flowcontrol på kranen som eg pleier å stengja. Kan det føra til at det ikkje vert trykk på stengeventilen og at det då kan leka? Det var tett etter at eg hadde tappa meg eit glas og lete flowcontrollen stå litt open, men eg kopla frå for sikkerhets skuld. Tappelinja var vaska etter sist bruk og vaska på nytt før nytt fat vart kopla på (fyrst 3 liter lunka vatn m/PBW, så skylling med 3 liter lunka vatn så 1/2 liter starsan)
 
Jeg monterte spiralfjær i mine kraner. Måtte kappe fjæra for å få den til å passe. Nå lukker krana seg når jeg slipper.
Det hadde jeg og en periode. Men kranene blei raskt nok grumsete innvendig om der ikke skulle stå ei fjær med enda mer overflate for gunk å samle seg. Nå bruker jeg helt ordinære intertap kraner. Enklere - mindre sjans for at noe lekker.. Enkel tanke kanskje, men det funker.
 
Det dryppa ut tuten, ja. Det er flowcontrol på kranen som eg pleier å stengja. Kan det føra til at det ikkje vert trykk på stengeventilen og at det då kan leka? Det var tett etter at eg hadde tappa meg eit glas og lete flowcontrollen stå litt open, men eg kopla frå for sikkerhets skuld. Tappelinja var vaska etter sist bruk og vaska på nytt før nytt fat vart kopla på (fyrst 3 liter lunka vatn m/PBW, så skylling med 3 liter lunka vatn så 1/2 liter starsan)
Jeg har verken Intertap eller flow control så dette blir bare spekulering fra min side, men det virker ikke utenkelig at det kan føre til lekkasje. Ser for meg at med lukket flow control vil det renne øl sakte forbi, for sakte til å rask bygge nok trykk til å stenge krana. Om krana ikke er lukket godt nok da vil det kanskje lekke? Men krana ble kanskje lukket før du stengte flow controlen?

Kanskje du bør se og kjenne på o ringen om den er hel og myk.
 
Tilbake
Topp